{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Hvorfor kan folk ikke passe sig selv? {{forumTopicSubject}}

jeg var helt chokeret over min kusine her for leden dag. I december måned fik jeg jo min Belgier hingst. Og har altid ønsket mig en Belgier og nu gik min drøm i opfyldelse. Jeg havde jo byttet med min fjordhest som jeg også var rigtig glad for. Min kusine fik så ondt i røven over at jeg havde byttet min fjordhest til en Belgier og blev bare svinet til. At det kunne jeg bare ikke være bekendt over for min fjordhest og at jeg var for dum at få en Belgier hingst og at jeg slet ikke havde forstand på heste. Og at jeg slet skulle ha lov til at eje en hest.
Altså. Hvorfor kan folk ikke bare være glade på ens vejne og støtte en med sin drøm. Har altid haft en drøm om at anskaffe mig en Belgier hingst og prøve og se om jeg kan få en avls hingst. Og i stedet bliver man bare svinet til. Syntes det er så skuffende at ens egen familie ikke kan støtte en. :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kan folk ikke passe sig selv?
  • #1   15. jun 2013 Hold da op en *******
    Forstår heller ikke at folk kan være sådan, og da slet ikke familie!
    Har hun selv hest? Det kan være at hun er jaloux smiley

• #2   15. jun 2013 Jeg kan godt følge dig. Stakkels dig, DIN Drøm er gået i opfyldelse, hun burde være glad på dine vegne!! -.-'

• #3   15. jun 2013 tja jalousi er en grim ting... Men på ingen måde fair overfor dig!!

• #4   15. jun 2013 Tja det er vel det samme og føle sig ensom omkring ens livsinteresse smiley
    Ville delme erne have min søster gad bare lidt heste me hun mener jo de er dræberdyr og noget fanden har skabt :'/
    Det er nederen smiley

• #5   15. jun 2013 Nogen folk har bare svært ved at være glade på andre folks vegne. Det er din hest, dit valg - ikke hendes. Hun skal da bare pakke sammen og smutte. Havde godt nok blevet sur, hvis det var mig. Håber du er okay. Synes din dreng ser skøn ud! smiley

• #6   15. jun 2013 Jeg synes at man i alle tilfælde skal reflektere over den kritik man får. Det er superærgeligt at få kritik der er så ukonstruktivt og måske personligt og oversentimentalt, som i det tilfælde du beskriver. Men jeg synes det er vigtigt at man overvejer grunden for kritikken.

• #7   15. jun 2013 Sandra Lady Blue: det er da ikke det samme smiley
    Jeg er selv den eneste i familien der interesserer sig for heste, min mor er direkte bange for dem (det er også grunden til at jeg SKAL ride med springvest, ALTID), min søster syntes ikke de er interessante og gider dem ikke og er også lidt bange for dem, mine brødre gider dem hellerikke, min far har selv haft en pony sammen med sin søster da han var lille, men det er ikke noget han gider at bruge tid på smiley
    Ja det er nedern at være den eneste, men det er sq da værre at blive svinet til af sin familie på den måde som TS er blevet det

• #8   15. jun 2013 Den dag folk passer sig selv, bliver jeg et lykkeligt menneske. smiley

Indtil da må man bare glemme dem, eller gør som mig, undlad at snakke med dem. smiley

• #9   15. jun 2013 Siger bare...velkommen til heste-verdenen smiley Hvis vi nu bare var en gang søde og flinke piger, men det er desværre ikke tilfældet smiley
    Men den dag folk kan passe sig selv bliver godt! smiley

• #10   15. jun 2013 Jeg sidder bare her og er glad på dine vegne, måske du også bare skulle være glad og så håbe på en dag at din veninde forstår. Ved godt det kan tage tid .

• #11   15. jun 2013 Hold da op hun er streng!
    Intressere hun sig selv for heste? For så er hun da sikkert bare super misundelig! smiley

• #12   15. jun 2013 Jah! det er utroligt at ens egen familie ikke kan støtte en. Jeg tror selv det er fordi at jeg havde min fjordhest til at gå sammen med hendes og så kunne vi jo ride sammen. Men valgte at bytte hende til en Belgier. Og nu fik jeg endelig muligheden for at få min drøm i opfyldelse og jeg var jo så lykkelig. smiley Men han er jo hingst så måtte jo få ham et andet sted hen og gå. Og hørte ikke noget fra hende siden december. Så var vi til familie fest og så fik jeg bare turen. Hold da op jeg blev svinet til og alle de andre sad bare i nikkede med som om alle bare var med hende. Ikke engang min egen far støttede mig. Så jeg skred jo og da min søster kom hjem fik jeg bare at vide at alle sammen med svinet mig til bag min ryg fordi jeg fik drømme hest. smiley

• #13   15. jun 2013 TS
    Én ting er at en fra din familie sviner dig til, men når ingen fra familien og ikke engang din far støtter dig i det er det da godt nok tarveligt. Hvorfor ikke tage en alvors-snak med familien?

• #14   15. jun 2013 Som jeg ser det, lader det til at de ikke helt tror at du kan klare opgaven, men en Belgier, jo det tror jeg på, så bare vis dem ! smiley .

• #15   15. jun 2013 Ej hvor er det groft!! Det er da helt fantastisk du har fået din drøm til at gå i opfyldelse! Man regner da med lidt opbakning derhjemme fra, eller i det mindste at de accepterer dine interesser og "skift" af heste!!!
    Det lyder som om hun var træt af at du ikke var der mere...:-(

• #16   15. jun 2013 Selvf er heste ikke som en ny cykel, men det er da din beslutning om du vil bytte din hest og få en anden. Andre sælger da også deres pony for at få en større hest. Så problemet er hendes, ikke dit. Vær glad for din hingstebasse og blæs dem alle en lang mars.
    Hun er sikkert skuffet over at i ikke længer kan ride sammen og ha hest det samme sted, men det berettigere hende ikke til at svine dig til. Held og lykke med din Hingstebasse:)

• #17   15. jun 2013 Hun har selv 3 heste. Men hvis jeg skal sige det ærligt så er hun bare en svin mod de heste. Hun tror selv at de er bedste og flotteste heste i verden. Men de to af dem kan hverken trækkes med, løfte hove ja de har ærligt talt ikke lært noget som helst. Og det er sådan en skam for de er så snaksalige og elsker en lille godbid. Så hende for et par uger siden hvor hun ville træne den ene til at gå i tov. Og jeg var så RASENDE og GAL over den måde hun behandlede hesten på. hun tog en dressur pisk og bare smækkede den gentagende gange bag i og forventede at kunne gå med det samme. Altså hesten er 2 år gammel og har aldrig været trukket med så kan man da ikke bare forvente at hesten skal kunne lære det på 2 min. hesten skal jo have en god oplevelse med det og vide at det er dejligt at gå en tur. Ikke tvinge hesten med slag så er det først den bliver bange.

• #18   15. jun 2013 Jeg er så lykkelig med min hingstebasse og vil ALDRRIG skille mig af med ham. Jeg elsker ham over alt på jorden. Så er total ligeglad med de andre. Jeg har det godt og er lykkelig. så må de andre syntes hvad de vil. smiley

• #19   15. jun 2013 Sådan skal det også bare være smiley

• #20   15. jun 2013 Nemlig Nanna. smiley

• #21   15. jun 2013 Jeg vil mene det kræver temmelig stor hesteerfaring at have en hingst (og så i den størrelse) Men hvis du har forstand på det, og ikke længere ønskede at bruge fjordhesten, og dermed fandt et godt sted til den, så er der vel ikke noget at blive gal over...?? ..Der er altid 2 sider af samme sag.....men som sagt så er det da bare fedt hvis du kan håndtere den osv. smiley

• #22   15. jun 2013 Han er min allerførste hingst. Har arbejdet med et par hingste før. Men jeg vil ikke sige at jeg har 100% forstand på at have hingst. Og ham her er en stor mundfuld og han er bom stærk. Jeg er overhovedet ikk bange for ham og han er rigtig skøn. Men han er meget ung og vil gerne lege og det er squ en farlig måde han vil lege på. Men får rigtig meget hjælp og er så småt begyndt at lære at håndtere ham ordentlig(han vil gerne stejle op ad mig) Men har fået en masse gode råd af masse søde mennesker her inde og vil give os begge en chance og vil kæmpe for min drøm. Og hvis det skulle ende med en kasteration jamen så ved jeg idet mindste at jeg kæmpede 110% for min drøm. smiley Så jeg har ikke 100% forstand på hingste men vil gøre alt for at lære at håndtere hhingste og vil yde mit bedste 100%.

• #23   15. jun 2013 BARE VIS DEM ALLE SAMMEN AT DE TAGER GODT OG GRUNDIG FEJL!!!!!!! Synes det er fedt at du har gjort som du har gjort, skid på hvad de andre siger!!!;-)

• #24   16. jun 2013 Jeg takker for alle de søde og dejlige kommentar. Hold op hvor det bare varmer inden i. Syntes det er så dejligt at der rent faktisk er nogen som støtter mig. smiley

• #25   16. jun 2013 Ja det er så pisse dejligt. Her kan man regne med folk og det er nogle som man kan snakke med og få nogle gode tips og råd. Det er såååå skønt. smiley

Kommentér på:
Hvorfor kan folk ikke passe sig selv?

Annonce