Til Helle S med Bay! Til Helle S med Bay!
Du beder mig om at stå frem i forummet, hvis jeg tør!!! Og jo det gør jeg. Jeg har bare set og fundet beviser på at "din" hest ikke er din, men kan du bevise at han er din, ved at sætte nogle nye og klare billeder af ham, hvor du evt. står ved siden af ham, så tro jeg på han er din.
Du kan jo prøve med disse billeder og så overbevise os andre om at han er din, så får du sluttet denne diskution med det samme.
Og nej, han er bestemt ikke min hest og jeg ville heller ikke eje en pony, da jeg er for sdtor til den, så hvad er de for noget fis, at fyre af.
Men du kunne jo prøve selv at stå frem i forummet og prøve at kommentere nogle af de indlæg der bliver lavet til dig
Hilsen Britt
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
Men der en en til jeg vil gøre klart: COWBOY ER IKKE FALSK! ligesom du skriver i min kommentar...
Mange gange undskyld hvis jeg har taget fejl!!
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 101 Svar: 431
dec 2003
Følger: 1 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 6
jeg vil også gerne blande mig i diskussionen. Hvis man ikke syntes om en hest, det er helt i orden...... Men hvis man bare give 1-3 tallet til næsten alle dem, som står på første side, så er det altså noget andet. Jeg må virkelig sige, at jeg også tror, at du ikke er ærlig. Om din hest nu er falsk, eller ej, det kan være ligemeget. Denne måde, at bedømme andre heste på, er ikke rigtig.....og jeg tror, at der er mange som er enige med mig.
jan 2004
Følger: 28 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 34
Hvorfor ser vi ingen kommentarer fra dig?????
Kom nu frem med din mening og nogle nye billeder af din hest, så du kan overbevise os om, at din hest ikke er falsk!!!
Hilsen Britt
Til Helle S med Bay!