438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

spinkel fjordhoppe spinkel fjordhoppe

Hej. Håber I kan hjælpe mig herinde, for jeg står og overvejer, om jeg skal sælge min fjordhoppe eller beholde hende. Hun er 3 år, men meget spinkel og 139 cm. Hun er stadig høj bagtil. Som hun er nu, vil jeg ikke sætte mig op på hende, men det er spørgsmålet om, hvor meget hun kan nå at vokse endnu, og hvor meget hun kan lægge sig ud i bredden. Hvor meget er jeres fjordheste vokset fra 3-års alderen og hvad med bredden? Som voksenrytter er jeg nødt til at have en hest med en smule bredde, da jeg selv er 170

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spinkel fjordhoppe
  • #1   14. jun 2013 hejsa, altså nu er det godt nok haflinger jeg har, men hun er også 3 og ret spinkel, hun er reddet en måned nu og har allerede fået lidt mere fylde, min tidligere haflinger lagde en del til i bredden som 4 års, så din fjordhest skal nok både vokse og få noget bredde, men det tager selvfølgelig tid, og jeg synes der sker mest når de er 4

• #2   14. jun 2013 altså min gamle part voksede ret meget fra da han var fire til han var fem, så tror godt du kan regne med hun vokser en del. Han voksede dog mest i bredden, og satte sådan rigtigt muskler der. han holdt op med at vokse i højden da han blev de fire år dog smiley han blev så heller ikke mere end 5, så ved ikke om det er normalt de vokser mere derefter.

• #4   14. jun 2013 Hun gror jo til hun er 6 - 7 år gammel så hun skal nok blive lidt større og mere fylde skal hun nok også få smiley

• #6   14. jun 2013 Tjo fjordheste (eller alle heste faktisk) er først helt færdige med at gro (og her mener jeg jo ikke kun i højden) når de er 6 - 7 år gamle.

Islændere bliver først færdigmålt som 7 års af den grund.

Dette gælder også fjordheste.

• #7   14. jun 2013 Jeg kender en fjordhest der nærmest har vokset uafbrudt på alle leder og kanter og i den grad i højden frem til nu hvor han er 7 og en kæmpe basse smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #8   14. jun 2013 Min er max vokset et par cm fra jeg købte ham som 3,5 års. smiley

• #9   15. jun 2013 jeg hører med mine svigerforældre, om den kan komme hen og gro hos dem, indtil de skal ind til efteråret, de har nemlig kun to heste lige nu, så håber jeg, at hun har taget lidt på her og der. Ellers må jeg nok bare indse, at min lille skønhed bare er for lille til mig

Kommentér på:
spinkel fjordhoppe

Annonce