{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Lykkedag.. =) {{forumTopicSubject}}

Var til stævne juleklubstævne igår..

Det hele startede med at jeg for første gang skulle prøve at skrive for Mette Lyngesen (ejer af Thuffys halvbror) som skulle dømme i handikap og komandoridnings klassen.. Det var hyggeligt og sjovt..

Efter det skulle jeg hjælpe de små.. Der fik jeg en julegave af en lille pige som jeg trækker om mandagen. Det var en slikkepind.. smiley

Så skulle jeg for første gang prøve at flette Thuffy.. Han blev RIGTIG flot.. Det sagde hende jeg rider en hest for også.. Så var stolt.. smiley

Lidt efter kommer hun så med en stor gave til mig, fordi jeg hjælper hende med at ride og passe hendes hest.. Blev bare så glad.. =)

Så spørger min ridelære mig om jeg vil råbe en LC1 op for en pige der går på min skole, fordi hun ikke kan den selv.. Hun var stolt fordi hun er så glad for mig.. =)

Så kom tiden hvor jeg selv skulle ind og ride en Julecup på Thuffy. Man skulle ride den klasse man er højest placeret i, så jeg skulle starte LC2. Jeg skulle ride mod Mette på Chopin som red LA5 og Anne Katrine på Milano Boy som skulle ride LA6 (dog uden for konkurrance). Alle jeg red mod havde egne heste, og rider hver dag, så de er meget dygtige!

Så skulle jeg varme op og det gik rigtig godt. På banen gik det også rigtig godt, dog var han lidt dogen.. :S

Så blev det præmie overrækkelses tid, og jeg skulle på banen!!! Jeg fik en 4. plads og vandt over dem der normalt rider på LA niveu (staves?) inkl. Mette på Chopin.. Så var bare rigtig stolt! =)

Så jeg havde en LYKKE dag igår.. smiley

Taak fordi i gad læse.. Blev nød til at dele det med nogle.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lykkedag.. =)
Kommentér på:
Lykkedag.. =)

Annonce