{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

HVAD SKAL HAN KOSTE?! {{forumTopicSubject}}

Halløj derude!
Jeg har en stor dansk varmblods vallak på 173 cm, som jeg skal have solgt. Men men men, jeg aner ikke hvad han skal koste? Derfor spørger jeg jer til råds.

Lidt om Alvaro:
Han er en glad dreng på 8 år og 173 cm. Han er efter blue hors amarno, med Fernando til morfar. Jeg købte ham som dressur hest, men da hans temperament er for varmt til dressur, er han nu blevet indsprunget. Han springer helt kanon, og har løssprunget 150 cm +-. Han er en smule dominerende, mennpåningen måder ond eller noget, bare utrolig glad. Han har den der "her kommer jeg"-attitude, men har dog lidt svært ved at koncentrere sig om en ting, for verden er jo spændende. En dejlig hest, men desværre for voldsom og stor til mig.
Han har gået LA1 og LA2 for et halvt år siden til 65%, men jeg kan ikke få ham til at koncentrere sig i dressur så meget som jeg gerne vil have det. Jeg har overvejet om det måske er fordi han ikke kan tåle havre?
Han kan forresten alle øvelser til og med LA4 og næsten alle øvelser til og med LA6 smiley han kan godt være lidt svær at komme op på, men det er jo bare træning.

Hvad dælen kan jeg få for ham?

- Nille Thomsen // RideAhorseDK

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD SKAL HAN KOSTE?!
Kommentér på:
HVAD SKAL HAN KOSTE?!

Annonce