{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.378 visninger | Oprettet:

Øv, føler mig snydt igen igen ): {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.

Ved ik helt hvorfor jeg skriver dette!
Måske i håb om at det kan sætte tankerne i gang hos dem som snyder andre godtroende købere, og da jeg bare er alm. rystede over folks moral!!!
Jeg har inden for de sidste par måneder desværre været rigtig uheldig med mine køb (kun herinde fra) hvor jeg aldrig har modtaget det jeg har betalt for. Nu er jeg den fødte optimist - tænkte at jeg nok bare var blandt den procentdel hvor pakken forsvinder i posten, og købte derfor glad og godtroende igen herinde.... Men nej, ej denne gang heller kommer min vare med posten.
Nu skal det lige siges at jeg har købt forholdsvis "billige" ting fra 100,- til 180,- med Porto, hvilkede har gjort jeg har valgt brevporto, da det ellers ikke har kunne betale sig.
Nu var der gået et par noget tid siden sidst, og jeg glemmer i farten mine sure erfaringer, og køber en fluehætte med øjne herinde fra, betaler fluks beløb + brevporto, da min hoppe ik har så meget hår at gøre godt med, og mangler hætten.
Denne person siger så den blev afsendt fredagen inden Pinse, jeg tænker det må være Pinsen, helligdage osv.siden den ikke dukker op... Men nu er der gået over en uge, undskyldningerne sluppet op - Og IGEN kom mit brev IKKE )))):
Kontaktede derfor posthuset, som kunne understregede at det ville være med samme procent chance for at jeg inden for et par måneder skulle midste 3 pakker på samme adr. som det ville være at vinde i Lotto = det ville være helt usandsynligt at det ville kunne ske for sammen person, så jeg kan kun nu komme frem til den konklusion at jeg er blevet taget godt og grundigt i røven, og jeg ikke mere køber med brevpost herinde.
Skal lige sige jeg har handlet på Dba, Hestenette, guloggratis mm og Aldrig oplevet lign.
Øv at et så godt koncept skal ødelægges at nogle "snydere" så pas på når i handler herinde!

Hilsen Milse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv, føler mig snydt igen igen ):
  • #1   25. maj 2013 Jeg har været udsat for det samme, herinde fra, købte i Jan et hvidt underlag, som aldrig er kommet frem, sælger har kommet med en masse dårlige undskyldninger og at det var kommet tilbage, så kunne hun ikke komme til posthuset osv.
    Da jeg så til sidst skrev til hende at så ville jeg gerne bede om mine penge tilbage, da underlaget stadigt ikke var kommet frem, blev hun rigtig ubehagelig og mente at det var mig der snød og at jeg havde modtaget det.

Må jeg spørge hvem det er gu har købt at, gerne over pb, mere om det er den samme.

• #2   25. maj 2013 Øv sikke noget møg smiley Derfor sender jeg netop altid forsikret smiley Men lyder godt nok også underligt at flere pakker bliver væk i posten smiley Håber pludselig de dukker op som aftalt smiley

• iben i P
    iben i P Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #3   25. maj 2013 der er altid en risiko men hele 3 gange det sku for tarveligt at snyde andre på den måde uanset hvor lidt penge det drejer sig om. jeg har selv prøvet det et par gange i mit liv så nu køber jeg kun med forsikring og sender kun med forsikring gennem post danmark. ja det koster lidt mere men så kan pakken findes og der er ikke nogen dårlig undskyldning.

• #4   25. maj 2013 det er kedeligt og høre, håber de kommer frem til dig, jeg syntes selv det re træls at folk ikke er ærlige . jeg har selv solgt til nogen , og kunne ikke finde på og snyde folk. sådan noget ødelægger det bare for andre, når man ikke overholder ens aftaler

• #5   25. maj 2013 Det er virkelig træls, at der stadig er så mange, der oplever snyd herinde. Heldigvis er vi også mange troværdige købere/sælgere, så jeg vil anbefale, at man hele tiden honorerer de mennesker, man har gode oplevelser med, så vi andre kan se, hvem vi roligt kan handle med. Skriv en besked a la "tak for en god handel" på deres profil.....og send gerne pb til os, der kommenterer her, så vi ved, hvem vi skal undgå....det er lige pt den eneste måde at undgå snyd....

• #6   25. maj 2013 vi har sendt en del pakker som brevpakker og aldrig oplevet at de ikke kom frem - heller ikke de ting vi har købt/byttet hos andre. og selv om de har været sendt som b-breve er tingene kommet hurtigt frem. så det lyder underligt at hele tre pakker skulle forsvinde - desværre.

har dog en enkelt gang fået som pakke - men det var en spritny stævnejakke og bukser til en værdi af ialt 1600,-!

• #7   25. maj 2013 Øv Øv. ;(
    Tænker tit på det, når jeg handler over nettet

• #8   25. maj 2013 Ja, det er så fedt at vi kan sælge/købe/bytte med hinanden, og jeg vil skam også stadig bruge det... Men det må blive med de ting som kan betale sig at få en pakkepost med (;
    Bare så trist at skulle behøve tænke sådan!
    Jeg ønsker ikke at hænge nogle ud, da jeg jo ikke kan være 100% sikker på at personen har snydt, og pakke ikke bare er forsvundet i posten.
    Men fluemasken er stadig til salg herinde, så håber da ikke der er andre som køber den!
    Jeg har lært at dette, og ville bare fortælle at risikoen ved brevpost faktisk er større end jeg først havde troet, så i skal nok overveje pakkepost/forsikrede pakke med de lidt dyrere ting, selvom pris er et spørgsmål om vores pungs tyngde (:
    Og det burde slet ikke være et problem.
    Ville ønske at der var en form for system som kunne offentliggøre uærlige personer, så der kunne sættes en stopper for dem.

• #9   25. maj 2013 Som sagt - send en pb med navne til os, der har kommenteret her - så går vi da ikke i fælden smiley

• #10   25. maj 2013 I må også meget gerne sende en pb med navne til mig, så går jeg heller ikke i fælden. (-:

• #11   25. maj 2013 Lige lidt opdatering - har lige modtaget en sms om at brevet var gået retur til afsender, så den bliver sendt til mig igen på mandag (;
    Så var det måske ik snyd alligevel!
    Men lige meget hvad, glæder vi os til at modtage den ((:

Kommentér på:
Øv, føler mig snydt igen igen ):

Annonce