{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Staldhjælp tilbydes i sommerferien {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg er en 14 årig pige der er vant til at give den en skalle med en klud, svamp, kost, greb eller lignende i hånden. Jeg har redet siden jeg fyldte 6 og har i årene brugt meget tid omkring disse dejlige firbenede væsner.
Jeg tilbyder arbejskraft på en gård/stutteri en uge i sommerferien. Om I har brug for, jeg gør hovedrent på høloftet, motionere hestene, eller bare giver tid og kærlighed til hver enkelt af hestene er op til jer. Jeg er ikke interesseret i nogle penge, men vil blive lykkelig over overnatning på stedet, hvis det kan lade sig gøre.
Sidste sommer havde jeg sådan et her slags ophold på et stutteri, og det var en enorm posetiv oplevelse.Desværre havde jeg også en mindre posetiv oplevelse senere på året, på et stutteri i Sverige, hvor jeg ved ankomst fandt ud af at jeg skulle dele badeværelse og hus alene med en 35 årig psykisk ustabil herre. Dette kunne mine forældre slevfølgelig ikke tillade. Så det eneste rigtige krav jeg har til stedet er, at jeg skal bo inde for acceptable rammer.

Ejer eller kender du sådan et sted, der evt. kunne bruge en som mig?
Skriv til mig her eller på mailadressen: fri.rudaa@hotmail.com

De bedste hilsner
Frida

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Staldhjælp tilbydes i sommerferien
Kommentér på:
Staldhjælp tilbydes i sommerferien

Annonce