{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.692 visninger | Oprettet:

Opstaldning Aarhus syd? {{forumTopicSubject}}

Okay jeg er ved at blive total rundtosset efterhånden!

Da jeg efter 5 år i Aalborg nu flytter tilbage til Aarhus søger jeg opstaldning til min 9-årige springhoppe.
Jeg har fået lejlighed i Viby, så søger et sted indenfor en omkreds på max. 15km, meget gerne mindre da jeg pt. ikke har bil og derfor er afhængig af scooter/cykel/offentlig transport.
Så tænker noget Tranbjerg/Mårslet/Beder/Malling? Måske Brabrand?

Problemet er bare at da jeg sidst var i Aarhus red jeg parthest som stod opstaldet på Vilhelmsborg, men det er altså lidt for dyrt for min pengepung
Tror faktisk også helst jeg vil på en "ikke-rideskole", altså et sted hvor hallen ikke er optaget hver dag pga holdundervisning og sådan..
Men kender bare ikke alle de mindre steder, og flere af dem jeg kender har nok ændret sig på de 5 år jeg har været væk

Ønskeliste:
Max 15km fra Viby (gerne mindre)
Max pris er 2700 incl alt, alt efter faciliteter.
Minimum 5 timers foldtid hver dag som udgangspunkt i vinterhalvåret - mere i sommerhalvåret.
Ridehus 20x40 gerne 20x60
Udebane 20x60
Springmateriale eller mulighed for dette tæt på.
Fuldpas+fodder+wrap/hø med i pris (omkring 10-14kg)
Ind+udluk incl eller god ordning der virker
Mulighed for døgnfold 1-2måneder om sommeren. (ikke et must!)

Står nogenlunde i prioriteret rækkefølge, vægter foldtid for min hyp højt Og så håber jeg selvfølgelig på et dejligt staldmiljø med søde mennesker.

Min hest er som sagt en hoppe, hun ligger ikke nederst i hierarkiet, er heller ikke lederhest, men socialt en nogenlunde almindelig hest vil jeg mene. Hun går pt. på ren hoppefold i en flok på 12-14hopper.

Håber at høre fra jer hvis i bare har forslag til steder jeg kan kigge som nogenlunde opfylder nogle af de krav
I må meget gerne skrive pb også

Tinna

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning Aarhus syd?
Kommentér på:
Opstaldning Aarhus syd?

Annonce