{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Din underligste drøm? {{forumTopicSubject}}

Hvad er din underligste drøm?

Jeg har mange, men undrer mig især over den i nat.

Drømte at forsangeren fra DAD havde købt en øl/vin butik. Der lå på en vej, der hed intet mindre end - hold fast - stok og sten! Nr. 20 eller sådan noget. Det kan en vej sku da ikke hedde.

Engang drømte jeg, at jeg var på "rundtur" i byen, og stødte på en ligvogn osv., der gik ikke længe, så kunne jeg se, at alle de ting jeg stødte på, var i direkte sammenhæng med at jeg brød med kæresten der. Altså det også skete IRL.

Der var også en fyr, der engang sms'ede mig - kl 8 om morgenen! Han havde drømt, at jeg ville flytte sammen med en, og detaljer om ham, han kunne lide ældgamle biler, røg cigar osv.

Da jeg så en uge senere fandt sammen med min kæreste og fortalte om drømmen, sagde han, "det er jo mig". Jeg havde aldrig gættet, han kunne lide gamle biler, men sådan kan man også lære mere om folk.

For det meste bruger jeg en del tid på om morgenen, simpelthen at undre mig over de mærkelige drømme!

Så hvad er din mærkeligste?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Din underligste drøm?
  • #1   13. maj 2013 min mærkeligste drøm var: da der var en dinosaurus der løb efter mig, også gemte jeg mig i et legehus smiley

• #2   13. maj 2013 Okay mærkeligeste.. Har rigtig mange mærkelige drømme og mange mange uhyggelige..

Men har holdt jul med Gordon Ramesey, han er sådan en ven af huset, som kan lide min mors kylling.. Han beskylder en anden for at lave en ret, som han mener han har lavet. Dog viser det sig det ikke passer..
    Jeg kilder ham fordi han har løjet omkring det med retten.. Det ender så med at vi kysser, men han er bare helt hul i munden, altså det er bare et hul.. Så det er bare akavet.. Men løsningen på ethvert dårligt kys, er jo en julepolka, så det danser vi så... En julepolka... Med Gordon Ramsey... Min hjerne er så mærkelig..
    Men han får kommenteret jeg har flotte sko og vi har det mega sjovt og jeg vågner, ved at jeg griner...

Jeps.. Det skal siges at jeg skriver tit mine drømme ned, da de enten er meget sære, uhyggeligt sære eller bare sære sære...

• #3   13. maj 2013 Jeg havde engang en tilbagevendende drøm om, at verden var et højhus. Der var intet andet end det højhus. Verden var primært styret af bamser (brune bamsebjørne som det man forbinder med en "rigtig" bamse), og vi mennesker var kun den næststørste gruppe. Nåeh. Men Jeg var vel ca 10 år gammel, og havde så i al hemmelighed fået en god ven - en bamsedreng. Vi mennesker måtte ellers ikke lege med bamserne fordi de var finere end os, nærmest som en kraftig opdeling af overklasse og underklasse. Pludselig en dag opdager bamsedrengens far, at vi leger sammen og bliver rasende! Han jager mig så rundt i det her højhus. Gennem gange, ned af trapper. Rundt over det hele, indtil jeg pludselig vågner midt i jagten.
    Det var simpelthen den mærkeligste drøm! Jeg kan stadig huske hvordan bamserne så ud. Drengen, min ven, havde en blå T-shirt, men ingen bukser (lidt som Andersand) og faren, som var tre gange så stor som jeg, havde en rød baseball kasket på. Så mærkeligt. Drømmen var fuldstændig virkelig når den foregik. smiley

• #4   13. maj 2013 Jeg har for ikke særlig længe siden haft den nok mærkeligste drøm nogensinde. Den var dælme underlig.
    Jeg var ude i haven, og så var der en lille kattekilling. Den havde sådan nogle "tigerfarver".. Og så legede jeg med den, og pludselig fandt jeg ud af, at det var en fugleedderkop med samme farve. Så min far tog den op, og blev ved med at drille mig med den. Og så pludselig var der hundredevis af dem i haven, og så kunne de pludselig flyve. Så turde jeg selvfølgelig ikke komme indenfor, for så skulle jeg jo forbi dem! Og de jagtede mig. smiley

• #5   13. maj 2013 haha jaa.. det var bare så wird, altså som om dinosaurussen ikke kunne finde mig i et legehus smiley smiley

• #6   13. maj 2013 drømte engang at der var 1000 små hundehvalpe udenfor i min have, og jeg ville ikke have dem ind, så jeg skyndte mig at lukke døren, men de blev ved med at skubbe til døren så det endte med jeg kastede en af hvalpene over til vores tørrestativ og den så døde. jeg lukkede hurtigt døren også vågende jeg og blev helt paf over at jeg havde gjort det..

• #8   13. maj 2013 Jeg har to smiley
    Den for længst tid siden:
    Jeg var i min børne have og så blev jeg til en dinosaur (staves). Da min mor kom og hentede mig kunne jeg ikke komme ud af legepladsen, for lågen var for lille og jeg kunne jo ikke komme igennem huset. Min mor troede heldigvis på at det var mig:D

Den for nogle dage siden:
    Jeg sad i et eller andet rigtig stort rum, sammen med en hel masse andre mennesker, bl. a. Min familie. Vi sad mast meget sammen på nogle sorte sofa lignende ting. Jeg læste i en bog, som hed noget med karla og det var nr 12 og der var også nr 13. Vi sad og spiste noget slik der hedder bridge blanding..

Og inden jeg faldt i søvn læste jeg i en klare bog og det var nr 12 og der var også nr 13!!:O smiley

• #9   13. maj 2013 Drømte engang at min bedstemor var i fængsel, og så blev hun til den der store behårede gorilla fra tarzan, der står og skriger og banker på sit bryst.

• #10   13. maj 2013 Da jeg var i SFO om natten og blev angrebet af rumvæsener - Virkelig uhyggeligt!

• #11   13. maj 2013 Jeg har haft den underligste drøm længe..
    Jeg drømte, at jeg rendte rundt og skalperede folk for at bruge deres isse som paryk. Så var jeg hjemme, hvor jeg havde gemt et hoved uden isse i vores fryser og så gik jeg ud foran hoveddøren, for at grave et andet hoved ned. På en sten, som vi har foran vores hoveddør, sad min storesøster så. Jeg gravede hovedet ned og tog issen på, der havde lyserødt hår, men der var intet pandehår, så jeg var sur over at jeg havde mit eget brune pandehår..

Jeg har INGEN storesøster. Det var så underligt smiley

• #12   13. maj 2013 Drømte en gang, at jeg var i en skov, og der stod mænd foran mig, foran en sø. De begyndte at skændes, den ene påstod at den anden skyldte penge. Jeg prøver at få dem til at tie stille, men det er som om de ikke hører mig. Pludselig tager den ene en pistol, skyder den anden, og gemmer sig i en hytte i skoven. Da jeg så vågner op og lige når at tænke "det var bare en drøm", kommer det satme i nyhederne, at en mand er blevet skudt i den skov fra min drøm, foran en sø. Gerningsmanden havde gemt sig i en hytte længere væk i skoven.. Der måtte jeg ærligtalt lige ud og knække mig en gang :(. Det er desværre sket 2 gange.

• #13   13. maj 2013 And & valle : D .
    Fu** hvor gyseligt!! :'O

• #14   13. maj 2013 der er jo mange, men fx drømte jeg at den nyindkøbte shetlænder var i fol, og at jeg kom ud en morgen og der stod ikke mindre end 3 hvid/rød brogede hingsteføl.

Det viste sig, at hun VAR i fol, og ca. 5 mdr. senere fødte hun rent faktisk en rødhvidbroget hingst smiley

• #15   13. maj 2013 Jeg har drømt mange mærkelige drømme, men efterhånden som jeg er blevet ældre, er der blevet længere mellem dem. Har bl.a. engang drømt, at vejen udenfor vores hus var oversvømmet, men der var kun vand til knæene. Jeg fiskede så i vandet og fangede en fisk, som lignede en barbiedukke med finner og røde øjne. Jeg tog den så med hjem og satte den i marsvinburet og havde den som kæledyr smiley

• #16   13. maj 2013 Frida & Amy - det var forfærdeligt! Virkelig.. I min anden drøm, drømte jeg at jeg løb på en skov sti i Nordjylland, og pludselig så liget af en, der højst sandsynligt var tæsket ihjel. Dagen efter hører jeg så midt på dagen, at der er fundet et lig på en sti i Nordjylland, af en ung mand der var blevet tæsket ihjel. Jeg havde det rimelig dårligt da, og da så viste billeder af stien - som var præcis som den i drømmen, fik jeg det så lige endnu værrer.. Jeg hader virkelig når de der virkelighed drømme kommer :s

• #17   13. maj 2013 Fuuuuuck!!!!!:C

• #18   13. maj 2013 Jeg drømmer næsten hver dag at jeg går ned af en trappe og lige pludselig falder jeg, og så vågner jeg og sætter mig op, ligger mig ned igen og sover videre...

• #19   13. maj 2013 * TEAM MILNO*
    Det gør jeg også tit smiley

• #20   13. maj 2013 Jeg har gennem rigtig mange år haft den samme drøm. I drømmen er jeg i frit fald ud over over et mørkt hav om natten, nogen gange er det fordi jeg bliver skubbet ud af en helikopter, andre gange starter drømmen med at jeg falder ud over en kløft. Jeg vågner altid lige i det jeg rammer vandet, førhen kunne jeg blive så forskrækket når jeg vågnede at jeg kunne falde ud af sengen smiley så kunne jeg så ligge helt forvirret på gulvet og rode rundt, for så at rejse mig og gå i seng igen..

• #22   13. maj 2013 Hm jeg drømte engang at jeg kørte speedway med 50cent, det var godt nok underligt (;

• #23   13. maj 2013 Jeg drømmer tit, og jeg drømmer MEGET mærkelige drømme, der nogle gange er totalt syrede og jeg kan slet ikke huske sammenhængen fordi der sker så meget i dem.

Så ja... Jeg kan ikke huske ret mange af mine drømme. :S Jeg glemmer dem utroligt hurtigt, men én ting er sikkert...de er meget mærkelige. smiley

Kommentér på:
Din underligste drøm?

Annonce