{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klipning :)
  • #1   8. maj 2013 jeg klipper gerne hest smiley har også erfaring med heste der er bange/ikke har prøvet det før

• #2   8. maj 2013 oki det lyder godt, hvor bor du og hvad skal du have for det smiley

• #3   8. maj 2013 Ismulerne: det tror jeg godt hun må, det er jo ikke direkte en annonce. Hun spørg bare om vi kan anbefale en. smiley

• #4   8. maj 2013 Det var det samme jeg gjorde : ville gerne have folks erfaringer og anbefalinger omkring at få shinet hesten op og få taget salgsbilleder. Det var heller ikke en annonce (har nu oprettet en på markedet "andre ydelser") men det jeg søgte var egentlig andres erfaringer.

Mvh

• #5   8. maj 2013 Okay smiley har bare set andre forum, hvor folk har bedt om andbefaldinger. Men jeg har heller ikke 100% styr på det smiley

• #6   8. maj 2013 ----------------------------------------------------------------------------------------

Da du også efterlyste folk der kan gøre det for dig, så blev det til en annonce og hører dermed til i markedet

Mvh Mynte
    Heste Galleri

------------------------------------------------------------------------------------------

--------- Forrige besked ---------
    Fra: Ismulerne
    Sendt: 08-05-2013 18:25:56
    Emne: SV: Annoncer i Forumet

Hej.

Det kan jeg ikke forstå...

Må jeg må ikke høre om folk har erfaring med at få shinet deres heste op ? Eller hvad de har givet for det ? - og af hvem osv ?

Der er 100 vis af annoncer her hvor folk tager ud og tager billeder - jeg søger bare nogen hvor de både tager billeder og shiner hesten op inden.

Er der andre måder jeg kan formulere det på så da jeg søger folks erfaring og anbefaling omkring dette ?

På forhånd tak
    Jannie
    --------------------------------------------------------------------------------------

• #7   8. maj 2013 Er nød til at spørge hvorfor dælen du vil klippe din hest NU?

• #8   9. maj 2013 det vil jeg da den skumsvedt og det synes jeg er synd smiley

Kommentér på:
klipning :)

Annonce