{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kastarationpå tirsdag (løsdrift)
  • #2   1. maj 2013 At holde skoperne af såret så det bliver ved med at bløde i 1 uges tid eller det sår væske og så masser motion som han allerede får smiley

• #3   1. maj 2013 super. smiley var bare i tvivl om der var nogen der havde små tip smiley

• #4   1. maj 2013 Min blev her for 3-4 mdr siden, jeg fandt dog først sent ud af at jeg skulle holdet såret åbnet så han fik lidt induktion, det må max hæve på størrelse med en håndbold men det normalt, longe arbejde er rigtig godt, jo mere den rør sig jo beder ! Og ikke nogen dækner med bagbensstropper!:)

• #5   1. maj 2013 Har en som blev kastrareret søndag d 21. april. og i dag er hans sår næsten helet, dog stadig lidt hævet, men han laver nærmeste heller ikke andet end at lege, så det får jo ikke råd - Har vasket det i sæbespånder 1-2 gange om dagen, puttet helosan på såret, og sprøjtet med Blue Horse Sårspary, som går ind og lukker såret inde fra smiley - Jeg ved ikke hvor gammel din hingst er, men jeg kunne aldrig finde på at longere en hest før den er 2 + og allerhelst over 3. Så hellere nogle gode gå turer. - Det er utroligt hårdt for deres ben, at gå på volte når de ikke er færdig udviklet smiley

• #6   1. maj 2013 Man skal ikke pille ved såret.... Man skal holde øje med om der går infektion i og ikke hæver voldsomt op... Derudover er det bare at lade den tulle rundt som den plejer, sikre sig de andre ikke jager den rundt i trav/galop de første dage efter og så skulle det gerne være det...

Min sidste blev ordnet for knap 2 måneder siden, der gik ikke mange dage så var hævelsen væk og han har ingen gener haft, og såret helede op lige efter bogen...

• #7   1. maj 2013 De gange jeg har fået kasteret heste har de sagt at de sku stå stille til næste dag Overvej det når den går i løsdrift, om den kan få fred fra de andre og ik bevæge sig for meget, så såret springer op.

• #8   1. maj 2013 Min var 2 da den blev kastreret smiley men han skulle enlig have været taget liggende, da de var så store, men han begyndte at splitte alt af, for han vågnet rigtig meget lige pludselig smiley så det skulle gå stærkt da han ikke kunne komme på fold længer. og han havde kun været i hænder 1 mdr så kunne ikke rigtig vaske og sådan smiley

Kommentér på:
kastarationpå tirsdag (løsdrift)

Annonce