{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Hvad kan der være galt? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg er dybt fustreret over min fantastiske springhest's opførsel eller hvad man skal kalde det.Jeg aner ikke hvad der kan være galt, så ville høre om nogle af jer havde oplevet en hest gøre det før.
Det startede så småt i lidt før sommerferien sidste år, faktisk ca. et år siden nu. Når jeg red dressur og red på venstre volte (hvor jeg også synes hun var lidt sværere at runde til) og hun så gav efter, gav jeg jo efter i hånden og idet jeg gjorde det slog hun voldsomt fra - kastede hovedet op. I tiden efter red jeg videre og tænkte at jeg ville se tiden an. Det blev så, så småt værre og værre og vi begyndte selvfølgelig at få hende undersøgt. Og vi har:
Fået hende scannet og lagt blokade i nakken
Tjekket saddel + omstopning
Redet uden saddel for at afprøve det
Redet med andre bid
Redet med hackamore
Redet i grime
Haft massør og kiroprakter.
Haft tandlæge
Redet med og uden næsebånd
Redet på alle mulige måder og hvor jeg slet ikke gjorde andet end at sidde på ryggen og korrigere lidt. Hvor hun gik som hun ville. (Hvilket er det jeg stadig gør for en sikkerhedsskyld)

Og hun gør det stadig. Og det er ikke bare når jeg løsner lidt eller noget, det er bare ud af det blå nu. Og det er ikke bare et lille kast, det er som om nogen kommer farende op fra det blå og gør hende bange. Jeg får næsten hende hovede i mit hovede.
- Nu er jeg godt frustreret og ville høre jer, om i har oplevet en hest gøre det før? Hvad det kan være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan der være galt?
Kommentér på:
Hvad kan der være galt?

Annonce