Søgning i fortid - Silkeborg omegn? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Sidste år efter sommerferien købte jeg min part igennem næsten 2 år
Da jeg så fik ham havde han hverken pas eller ejercertifikat (som jeg siden har fået lavet) så fik kun vaccinationskort med. I vaccinationskortet fandt jeg ud af flere ting som jeg ikke vidste:
1. At min pony ikke "bare" hed Zache som jeg ellers altid havde fået at vide, men derimod Vældkildegårds Versace (Sace)
2. At han havde gået som elevpony siden han var 5. D.V.S. I 10 år før jeg købte ham.
3. Jeg kunne se hvilke dyrelæger der har vaccineret ham og dermed også hvor i landet min pony har været.
4. At han ER pinto (jeg har dog ikke nogen stamtavle)
Jeg fandt også navnet på en dame, som det lykkedes mig at opspore på facebook og udspørge lidt om hans fortid. Hun havde haft ham på prøve en periode og kunne godt huske ham. Hun havde desværre ikke nogle papirer på det og kunne ikke fortælle mig tidligere ejer. Hun kunne dog fortælle mig at han havde stået et sted i nærheden af Silkeborg på en lille rideskole som gav lidt undervisning, men han var ikke rideskolepony men privatpony som denne rideskole hjalp med at sælge.
Så er der nogen der kender min ponys fortid? Alle former for info er velkomne! Han kan ses nærmere på hans profil
-Det skal lige siges at jeg har søgt på ALT! Virkelig ALT, både herinde og på Google
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.846
jan 2010
Følger: 134 Følgere: 119 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 205
Blogger
Følger: 98 Følgere: 710 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.846
Kan ikke finde nummeret på hjemmesiden, hvis du har det, kan du så sende det i PB?
jan 2010
Følger: 134 Følgere: 119 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 205
Søgning i fortid - Silkeborg omegn?