Amigo fik dyrlæge......... Amigo fik dyrlæge.........
Ja, i går fik Amigo så dyrlæge. Pga. hans store vagttab, der pludselig bare gik alt for stærkt. Den sidste 1½ uge har jeg ikke redet ham, og regner jeg heller ikke han skal mere i år.. ikke mere end i skridtur i skoven med nissehuen på....
Men han så på hans tænder, og der var ik noget... Så ville han lytte til hans hjerte og puls, hvilket Amigo fandt meget meget farligt og blev helt vild! men han sku lige se ham an, så fik han lov
men der var vist heller ikke noget usædvanligt der...
Så ville han tage blodprøver, og troede Amigo ville blive endnu mere gal - men hva gjorde han? Stod helt stille
sjovt hva, det er farlig at blive lyttet til, men ik at blive stukket i ? ;D
dygtig hest
Ellers syntes han Amigo virkede nervøs når han stod på gangen, ikke noget jeg som sådan har bemærket, men det kan jo være - han er jo utålmodig og så snart jeg går fra ham hopper han rundt til jeg er ude af syne.....
Nå meen nu ska blodprøverne så undersøges, og så kommer der svar om en uge til fjorten dage ! det koster 700 bare for undersøgelse af dem - wow !! ;b
Så nu ska vi bare hygge videre, og håbe på det bedste - jeg håber blodprøverne viser noget!
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.057
jeg fik også taget blodprøver på isabella for ca et år siden, fordi hun var "dvask"... hun har en blodsygdom... som så bryder ud når andre end mig rider hende.. så efter dyrlægens "recept" er det kun mig som må "forlange" noget af hende.. ellers bliver hun syg
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.891
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
jun 2005
Følger: 79 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 270 Svar: 3.640
- Men hvad med at få ham tjekket for... Lungeorm, spoleorm osv? Det kan man nemlig vistnok ikke se i en alm. gødningsprøve
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Amigo fik dyrlæge.........