{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Dagen idag, og kriller i maven. {{forumTopicSubject}}

Idag var jeg ude og skridte på Filippa for første gang i 1½ uge. Det var vildt ! Hun trippede hele vejen op ad grusvejen og så var hun ved at skide en grøn neger over at skulle gå forbi en lastbil der stod i tomgang. Lige bagefter kom der en bus, som jeg ikke havde hørt, da lastbilen larmede. Og så var denne meget "flinke" buschauffør så flink at lukke luft ud lige bag ved FLips, så hun hoppede og jeg ved ikke hvad, var så tæt på at skvatte af. Gad vide hvad de personer i bussen havde tænkt smiley
På tilbagevejen var hun på vej ud over marken og øvede en hel del sidebevægelser, da hun igen skulle forbi lastbilen. Og så lavede hun en fed kompination af skridt, trav, "piaff og passage" hele vejen tilbage smiley Og var pisse bange for at gå om i gården. Heeh. Min lilel pyllerrøv !! :b

Og selvom undervisning desværre er aflyst i morgen af en noget sørgelig grund, så bliver det alligevel en god dag.
Jeg skal endelig, og jeg mener <b>endelig</b> hen og ride på Emil. Eller vi skal op i hallen med ham. Det skal nok blive rigtig spændende, da jeg ikke ved hvornår han sidst har været ude og ride smiley
Men Rebecca, med Cashmir kommer med op og tager billeder og så håber jeg på at han bliver lagt ind i morgen. Denne gang med gode billeder smiley

Andre der har haft en ligeså spændende dag ? :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagen idag, og kriller i maven.
Kommentér på:
Dagen idag, og kriller i maven.

Annonce