{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken vask? :)
  • #1   16. apr 2013 Nej.. Gider ikke have alle de hestehår i min vaskemaskine. Plus at spænderne kan være ret hårde ved den.. Får dem vasket hos en rigtig dækkenvasker.. Så er de perfekte når jeg får dem igen.. smiley

• #2   16. apr 2013 Nej jeg gider heller ikke døje med det:-) Det er nemt og billigt at få dem vasket og impræneret hos renseriet:-)

• #4   16. apr 2013 Jeg vasker selv , underlag og tæpper vasker jeg på 40 grader smiley

• #5   16. apr 2013 Ja jeg vasker næsten alt udstyr ved 30-40 grader smiley

• #6   16. apr 2013 Ja, jeg har indtil videre fået vasket dækkener i stalden.
    MEN tror jeg har ødelagt mit rambo dækken-. Har også hørt om andre, hvor fyldet er begyndt at klumpe.

Jeg syntes heller ikke, det kunne være i vaskemaskinen, men fik forsikret af en anden, at det sagtens kunne.

Men kan først vurdere det, når det er helt tørt.

På mine rambo dækkener står der godt nok også, de skal vaskes i hånden ved 30 grader og må IKKE centrifugeres.
    Den ene gang det blev centrifugeret, fik jeg en revne i inderforet.

Så fordi det heller ikke bliver helt rent i den maskine (har brugt 40 grader alm. vask og rambo's sæbe), så overvejer jeg nu at bruge min kæmpe murerbalje, og vaske det i hånden og skylle det efter MANGE gange.
    Hellere det end at give 2000 for et dækken, der så kun holder en sæson. ;:)

• #7   19. apr 2013 Har nu vasket to dækkener selv smiley et regn og et vinter i str 125 kunne godt være i vaskemaskinen smiley
    blev vasket på 40 grader fjernede alle spænder jeg kunne smiley
    Og fungerede fint! smiley

profilbillede
Kommentér på:
Dækken vask? :)

Annonce