SÅ skønt! {{forumTopicSubject}}
Hej HG'ere!
Jeg har haft en super oplevelse med Pony i dag, og det skal jeg næsten fortælle jer om! De af jer, der kender vores historie, kan især se, hvorfor det er så skønt, men det er nu i det hele taget dejligt. - Hvis nogen skulle være interesserede i at se omtalte Pony, kan i se hende på hendes profil - jeg har endelig taget mig sammen til at oprette hende
Nå, men tilbage til oplevelsen:
Jeg skulle ud for at hente Pony på folden i det gode vejr. Da jeg kommer der ud, står hun og græsser sammen med pintoaraberen Mia, og jeg tænker, at det næsten er synd at tage hende ind, når hun hygger sig sådan. Så jeg sætter mig i græsset en meter fra dem, og sidder bare og iagttager dem. Solen skinner, og det er dejlig varmt, og så er der ikke noget bedre end at sidde på folden Mens jeg sidder der, bevæger Pony sig over mod mig for lige at hilse. Da hun har gjort det, og smagt lidt på min støvle, går hun væk igen - og så, 10 meter fra mig, lægger hun sig stille og roligt ned og sover!
Hun er fuldstændig afslappet, og da jeg så går hen til hende for at sidde ved hende i stedet, kigger hun knap nok op. Så vi ligger der og hygger os, indtil Mia bliver nysgerrig, og går hen og vækker os. Pony bliver lidt sur og rejser sig, og så trækker jeg hende med ind i stalden.
Hun var også rigtig dejlig da vi red - vi er begyndt at ride lidt uden næsebåndet, og det elsker hun. Hun går faktisk bedre sådan
Er så stolt af og glad for min lille pony! Har aldrig oplevet at en hest har stolet nok på mig til at lægge sig ned mens jeg var ved den, og har aldrig set andre der har gjort det.. Så for mig er det nærmest en tillidserklæring!
Hvad har I lavet i dag i det dejlige vejr?
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 507
SÅ skønt!