505 visninger
|
Oprettet:
Tricks {{forumTopicSubject}}
Sagen er at jeg ikke tror min pony "gider" at lære det.. Det forstår simpelthen ikke tingene, jeg har forsøgt i 2 uger at lære ham at smile, men han forstår det bare ikke... Er der nogen der har prøvet det før? Skal jeg give ham mere tid? Jeg jeg give op, og prøve noget andet?
jeg ved godt hvordan jeg lærer min pony nogle tricks... Og jeg har set alle de der videoer, forummer, osv... Jeg har også lært min gamle pony tricks, så jeg burde vide hvordan man gør
okt 2010
Følger: 80 Følgere: 81 Heste: 1 Emner: 89 Svar: 498
Mens andre skal have masser af tid.
Jeg er også ved at lære min pony spanske skridt og først tænkte jeg da også at han ikke kunne finde ud af det, men efter 2 uger ville han begynde at løfte benet når jeg bad ham om det;)
jan 2011
Følger: 82 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 162 Svar: 764
Min pony lærte at smile på 2 minutter, men da jeg skulle lære hende at løfte ben, tog den 3 uger .. Så det er forskelligt hvor hurtige heste er md forskellige ting.
Og så sørg for kun at lave øvelsen få gange om dagen, så den ikke får en kedelig oplevelse ud af det.
-Dreamteam.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Der er ikke noget der hedder " gider " ved heste ;o).
Højest sandsynligt forstår den der overhovedet ikke og derfor er det dig selv du skal kigge på ;o)
sep 2007
Luna - Det er fint du kommer med råd til hvordan jeg skal skrive tingene bedre. Men så kunne det være en idé selv at tage imod råd der kom din vej, omkring din skrivestil :o)
nov 2012
Følger: 70 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 169 Svar: 582
Se, i taler jo ikke samme sprog! :o)
Jeg træner stadig smile, der er gået et år nu og han kan ikke!
Men da han skulle lære spanske skridt, forstod han det på en dag, og den sad der bare! Så måske du skulle prøve nogle forskellige metoder? Ellers så find et andet lille trick, også kan du vende tilbage, så kan det være han for "lysten" til tricks træning
sep 2007
Tag den over PB hvis du har mere og sige, det andet vil jeg ikke rode mig ud i :o)
Men husk bare på at overholde det du selv prædiker.
Tricks