Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Western sadler
  • #1   30. mar 2013 Jeg har selv haft samme ønske/tanke om en western sadel til skovtur.
    Jeg tror ikke du skal frygte længden af sadlen, da en western sadel ikke ligger på samme måde som en engelsk sadel. Den har ikke de puder omkring vores numser. Trykket på en western sadel er dermed lidt anderledes. Vil dog anbefale dig, at du kontakter en forhandler af westernsadler og spørger til råds om tilpasning.

• #2   30. mar 2013 Du kan sagtens find en westernsadel til din pony, størstedelen af reininerne og cutterene er ponyer.

Kontakt en med forstand på western i dit område.

Husk westernsadler er en stor udgift, og hold dig fra de sa<dler med en nypris på under 10000kr for det er billige papsadler der ikke passer nogle heste

Kig evt på www.Westernportalen.dk

• #4   30. mar 2013 ja jeg tænkte nok hvis det skulle være en af de korte ville det blive en dyr en;-) Men jeg vil ikke give over 10000 kr for en skovturssadel, det var bare fordi jeg syntes de ser så behagelige ud at sidde i- så er det vist billigere at købe en lammesadel;-)

Men tusind tak til dem der brugte tiden på at svare mig:-)

• #5   30. mar 2013 Du kan sagtes få en ordentlig western sadel til de under 5000 kr. du skal bare lede godt efter, fx DBA, guloggratis, HN eller herinde smiley

• #6   30. mar 2013 Du kan sagtens finde en kort westernsadel. Kontakt evt. Klaus fra jeko.as smiley

• #7   30. mar 2013 hvor kort en sadel skal jeg gå efter når hans normale sadel er ca, 42 cm?

• #8   30. mar 2013 jeg syntes ikke de er behagelige at sidde i OVERHOVEDET!
    de er helt ekstremt hårde:)

Kommentér på:
Western sadler

Annonce