{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

En fed musikvideo? {{forumTopicSubject}}

Hey, tænkte på da jeg skal deltage i en konkurrence om fedeste musik video ville jeg høre jer HG, om hvad I Synes gør en musikvideo fed?
Kan i bedst lide lange klip eller skal det være mange hurtige klip oven i hinanden?
Skal det være en video der beskriver sagen? Giv mig en masse råd, ville være jer evigt taknemmelig!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En fed musikvideo?
  • #1   26. mar 2013 Coldplay - life in technicolor II er mega fed, måske lidt inspiration der, eller bare generalt coldplay:)

  • #2   26. mar 2013 Jeg vil gerne have jeres sar også på de spørgsmål som jeg stillede ;D men tak smiley

  • #3   26. mar 2013 Det er meget forskelligt hvad jeg syntes er en god musikvideo, eks. kan jeg godt lide Hinder - Lips of an angel. Syntes den er vildt godt klippet, og stemningen i videoen passer godt til sangen.
    En anden jeg har været vild med engang er The floor is made of lava - lost in the woods, en utrolig fed video, men nok mest fordi det viser en speciel markeds-stemning. Så kan vi altid diskutere om sangen er god. men videoen er hvertfald speciel.
    Nu når vi snakker musikvideoer, kommer man ikke helt uden om Burhan G - Tættere på himlen.. Den taler vidst for sig selv. men en video der hvertfald fanger mig smiley
    - De må gerne være lidt specielle, og som Emmie skriver, så laver Coldplay nogen vildt fede videoer..


Kommentér på:
En fed musikvideo?

Annonce