1.494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Tyveri !!!!!!! Tyveri !!!!!!!

Hej vil bare lige dele denne med jer.
Jeg blev ringet op af staldens "ejer" til morgen, hvor han spurgte om jeg havde taget min sadle med hjem? Øh nej det havde jeg så ikke, han siger så at mit skab står åben og er helt tomt. Køre derud og ALT mit udstyr er væk!!!!! Hvad helvede bilder folk sig ind.. Jeg har brugt rigtig lang tid og mange penge på at købe disse ting. Det eneste jeg har tilbage er en grime. Jeg er studerende på su og alene mor med 2 børn, det er jo ikke fordi jeg svømmer i penge smiley
Håber virkelig at der er nogen der sover dårligt om natten!!!

Pas på jeres ting venner, jeg har intet mere smiley

Mvh Vibeke

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveri !!!!!!!
  • #1   24. mar 2013 Ej hvor strengt!! Hvor er det henne i landet, bare så vi andre kan være mere obs smiley

• #2   24. mar 2013 Det er også sket ude ved os, men de blev halvt om halvt opdaget i det så de smed alle tingene ude på folden!!!

• #3   24. mar 2013 Er du den eneste der har fået stjålet noget?
    Var dit skab ikke låst?

• #6   24. mar 2013 Træls....

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #7   24. mar 2013 Det er ikke en staldudlejers opgave at forsikre folks ting. Det er folks egen indboforsikring, der skal dække ens ting. Desuden så kan man heller ikke forsikre andres ting. Det kunne vi ihvertfald ikke .

• #9   24. mar 2013 Jeg syntes du skal snakke med staldejer, og undersøge om nogen af jer har noget forsikring som dækker?

Nu opfordre jeg ikke til forsikringssvindel, men måske i havde en lås et sted? smiley

• #10   24. mar 2013 Trådstarter skriver jo ikke om der var låst eller ej

• #12   24. mar 2013 utroligt man ikke kan have sine ting i fred. sidste vinter mistede jeg selv for godt 15000kr udstyr fra min private stald. derefter har jeg sat kameraer op flere steder..så har der været fred. nogle indbo forsikringer dækker andre ikke. mit selskab snoede sig udenom erstatningen så har måtte betale alt selv! og har efterfølgende skiftet forsikring..

• #13   24. mar 2013 Vi har heldigvis lås på vores sadelrum for at undgå netop dette. Men hold da op hvor er det surt og ærgeligt. smiley

• #15   24. mar 2013 Til trådstarter: Var det kun dit skab som blev tømt eller var der andre der også havde mistet deres udstyr? smiley

• #16   24. mar 2013 Stald landlyst. Der er ikke moms på udlejning af fast ejendom, så du SKAL ikke være momsregistreret hvis du kun udlejer bokse uden foder. smiley

Det er din egen indboforsikring der skal dække tyveri, ikke udlejers. Men øv hvor surt.

• #17   24. mar 2013 Det er også din indboforsikring der dækker ansvar på din hest o den er jo heller ikke på egen matrikel så det betyder ikke noget om tingene ikke er hjemme i eget hus.

• #18   24. mar 2013 din egen indbo skal dække smiley

1) ja selvfølgelig var der låst, kære forsikringsselskab.
    2) om sadlen ALTID var i stalden? nej, engang imellem havde jeg den med hjemme for at pudse den.

• #19   24. mar 2013 Så er jeg her:
    Ja skabet var låst!!! jeg er SÅ rasende at det slet ikke kan beskrives, og krydser fingere for at forsikringen dækker ( indbo) for ellers er jeg satme på R....!!!
    Vores stald er lige udefor Hadsund, men det der er mærkeligt er at 3 heste i stalden har fået "stjålet" deres dækner også og disse 3 heste ejes af en og samme person...Alle grimer og træktove som hængte i stalden er også væk på nær min hest´s og venindes????? Det er jo ligesom om det er nogen som kommer i stalden!!!! Har ringet og anmeldt det til politiet, men de gør jo intet smiley Jeg vil bare gerne have mine ting igen !!!!!

• #20   24. mar 2013 Det var ikke kun mine ting der blev stjålet, men KUN mit skab der blev HELT tømt! Spurgte politiet om man kunne gøre noget hvis man havde en formodning om hvem det er?? nej kun hvis du har konkrete beviser, ja dav min hat!! De gider jo ikke engang at komme ud og se stedet, der er hjulspor helt op til stalden og garanteret også fingeraftryk...Jeg må og vil ikke hænge nogen ud herinde, men det er træls hvis man har en ide om hvor ens ting er....Men som sagt er jeg ikke sikker

• #21   24. mar 2013 Hvis du har en formodning om hvem det er, så synes jeg du skulle besøge personen og se om der skulle ligge noget udstyr :O)

• #22   24. mar 2013 Det er jo lettere sagt end gjort....Hun er ikke en jeg kender, men ved at hun har været i stalden før efter noget...personen kan jo bare nægte mig adgang og ringe efter politiet hvis hun ikke vil have mig på hendes grund.....Ved ikke hvad jeg skal gøre smiley

• #23   24. mar 2013 Hvis nogle kommer fra farsø området må de meget gerne kontakte mig i PB!!!!

• #24   24. mar 2013 Øv, hvor er det bare noget svineri smiley

Håber din forsikring dækker, eller endnu bedre, at du får dine ting tilbage ...

• #25   24. mar 2013 Indbo forsikringen dækker tabet men husk at sige du har alle dine ting med hjemme flere gange om året til rengøring ellers dækker de IKKE desuden er der også nedskrivning på ting smiley vores stald brændte og jeg havde udstyr liggende for MANGE penge og fik ca. 70 % retur af nyprisen... smiley det gælder ved brand det samme som tyveri.. Man skal have tingene med hjem med jævne mellemrum...

• #26   24. mar 2013 politiet gør måske ikke noget, men de opretter en sag, og det nr skal du bruge til forsikringen.
    Og husk så at sig, at selvfølgelig var der låst, og selvfølgelig har du tingene med hjemme ind imellem for at rengøre det. Det var jo kvalitetsudstyr, og når man passer på det som du gør, holder det praktisk talt evigt.

Har du kvitteringen på noget?
    Hvis det er købt for mindre end 2 år, kan butikken hvor det er købt ofte finde kviteringen frem til dig. de skal nemlig gemme den også har jeg hørt.

Kommentér på:
Tyveri !!!!!!!

Annonce