1.494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Tyveri !!!!!!! Tyveri !!!!!!!

Hej vil bare lige dele denne med jer.
Jeg blev ringet op af staldens "ejer" til morgen, hvor han spurgte om jeg havde taget min sadle med hjem? Øh nej det havde jeg så ikke, han siger så at mit skab står åben og er helt tomt. Køre derud og ALT mit udstyr er væk!!!!! Hvad helvede bilder folk sig ind.. Jeg har brugt rigtig lang tid og mange penge på at købe disse ting. Det eneste jeg har tilbage er en grime. Jeg er studerende på su og alene mor med 2 børn, det er jo ikke fordi jeg svømmer i penge smiley
Håber virkelig at der er nogen der sover dårligt om natten!!!

Pas på jeres ting venner, jeg har intet mere smiley

Mvh Vibeke

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveri !!!!!!!
  • #1   24. mar 2013 Ej hvor strengt!! Hvor er det henne i landet, bare så vi andre kan være mere obs smiley