{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

puha vigtig beslutning (salg) {{forumTopicSubject}}

ja, jeg er efterhånden ved at vænne mig til tanken om at sælge min vidunderlige pony smiley
jeg falder nemlig for aldersgrænsen her ved årsskiftet :´(
og er ret opsat på at ride hest og få udnyttet juniorårene.

andre der har været i samme situation?

lige nu har jeg det ikke så slemt ved tanken, fordi det virker så fjernt ikke at have hende mere. jeg tænker mere på glæden ved at ride hest og få nye oplevelser. men jeg ved bare, at det bliver utroligt hårdt, som da jeg skulle sælge min gamle pony :´(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha vigtig beslutning (salg)
  • #1   29. nov 2006 Jeg solgte min pony i år (altså det tog lidt lang tid at sælge ham) og fik hest først til April (er nu 17,5 år).

At sælge ponyen var rigtig hårdt og vi havde ham lidt på en salgsstald i Sverige. Når vi kørte hjem derfra med tom trailer trillede tårene hele vejen hjem. Det var en rigtig hård tur. At sætte den lille hvide igen var hårdt! Så efter næsten en måned havde der ikke skedt noget med salget og vi besluttede at tage ham tilbage til Norge igen. Så kørte vi og hæntet ham og det var rigtig godt at se ham igen. Havde savnet ham helt vildtm selvom vi købte Ulf bare en uge efter vi kørte ned med ham. Vi sadte ham så på græs og planen var at han så skulle stå ved nogle vi kender og at de på sikt skulle have ham til sin søn. Så en dag da vi var til stævne med Ulf og min søsters pony kommer der nogle forbi og spør om den hvide er Adde (Mille er også hvid). Nej, det er Mille svarer vi så. Det var nogle der havde prøvet Adde om vinteren og hende pigen padset rigtig godt til ham, men han var lidt dyr og så fandt de en billigere pony de købte, men denne pony vidste sig at ikke være så sød så nu skulle hun have en ny pony! Så spurte de om de måtte få komme og prøve Adde igjen, og det måtte de jo godt. Og nu er det de der ejer ham;)

Og da han tog op til dem var det ikke så hårdt. Tror ligesom jeg fik det ud når vi var i Sverige med ham. Nu ved jeg at han har det rigtig godt og at han bliver padset godt på hele tiden;)

Og det er bare 1000 gange nemmere med hest end pony! Glæd dig!

Tiril R

• #2   30. nov 2006 kan se din pony er 148... du har ikke overvejet at klasse den op til hest og have et par gode år mere med den???

• #3   30. nov 2006 Tiril De tossede 2! -ældste tvillingsøs R : øv, det lyder som om det har været ekstra hårdt for dig med al den køren frem og tilbage ;(
    hvordan er det nemmere med hest? alle siger det er sværere hehe

Jeg ELSKER'ELSKER kun min LABAN <3<3<3 PONY SÆLGES ! : det var jeg også lige ved, da nogle meget urutinerede prøvede kreon i sin tid - de kunne ikke engang få ham i galop, og han var virkelig den sødeste og nemmeste pony. det var så slemt at se smiley

Frederikke (Design+Proud) F : ja, det gør ;( hun er bare den dejligste lille pony (:

sandie L: jo, jeg har haft mange forskellige idéer. først ville jeg ride landsstævner i sverige på hende (der må man ride pony til man er 18). så ville jeg klasse hende op til hest, men det er aaalt for svært for en pony at klare sig på distriktsplan.
    man kan så ride pony i hesteklasser ved klubstævner uden at klasse dem op, men jeg gider ikke kun ride klubplan smiley
    jeg ville også rigtig gerne have føl på hende, men jeg har ikke forstand på avl og kåring og kan ikke bruge et føl til noget (:
    så i sidste ende har jeg fundet ud af at jeg gerne vil ride hest. jeg har også tænkt på at låne hende ud, så hun stadig var min, men hun glemmer mig jo hen ad vejen og så har jeg intet forhold til hende mere, når jeg får hende igen, og så kan det jo være ligemeget smiley
    desuden skal hun også have lov til at få en "karriere" i ponysporten. hun har nemlig kapacitet til at nå rigtig langt i ponydressur, så det vil glæde mig rigtig meget, at se en rytter færdiggøre mit arbejde og få udnyttet hendes potentiale fuldt ud smiley

Kommentér på:
puha vigtig beslutning (salg)

Annonce