653 visninger
|
Oprettet:
Trickstræning på hestens præmisser.
28. nov 2012 Følger: 70 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 169 Svar: 582
28. nov 2012 Følger: 70 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 169 Svar: 582
Kissing spines? {{forumTopicSubject}}
Nu ved jeg ikke om jeg har stavet det rigtigt ;o)
Er der nogle der kan fortælle hvad det er? Hvordan hesten gør osv osv, når de har det?
Gerne links osv osv... Vil gerne blive klog om det:)
nov 2010
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Svar: 49
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 439
min var øm i ryg og fik taget røngten, der viste tætte torntappe og den skulle longeres med pesea line sele men den blev mere og mere sur og øm så de tog en scanning der viste ar 4 torntappe var knækket ( kan godt forstå den blev gal stakkels dreng) så han fik i en alder 6 år fred.
men det jo nok sjældent de er knækket
jan 2007
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 6 Emner: 131 Svar: 421
Min egen har Magie har fået konstateret KS i mild grad. Det startede med at jeg fik tjekket sadlen osv. Fordi jeg troede det var den der lå og trykkede pga muskelsætning..
Hun begyndte at strække sig som en hund når jeg hoppede op, gik meget imod på tøjlen (kom af at hun ikke turde bruge ryggen i frygt for at det gjorde ondt)
kiggede konsekvent til højre når vi lavede parader..
Det var meget 'små' tegn det startede med,og alle sagde ,hvorfor skal den i røgngten, den går så flot !! Men jeg kunne bare mærke at der var et eller andet som gjorde at hun ikke kunne yde det som jeg ved hun kan ...
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 151 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 1.394
Taler af erfaring da min unghest har maltrakteret sig selv og har fået kissing spine mellem TP 5 og 6
Kissing spines?