dressur til galop - drømmen? {{forumTopicSubject}}
Hvor jeg bare drømmer om en dag at sidde på hesten. Hesten der bare galopere derudad, hesten der bare ka det der med at løbe stærkt og vil elske det.
Vinden i håret, larmen i ørene, publikum der bare suser forbi øjnene i den højeste hastighed.
3..2..1..BANG! og så bare derudad - så skal der løbes til.
Det vil jeg bare så gerne opleve.
Her sidder jeg som dressurrytter, med en ung hest på 6 år som jeg selv har redet op til hvad han kan i dag - og brænder stadig vildt for dressuren og at vi en dag skal vise verden, at Pintoer også kan.
Men samme tid siger noget mig, at jeg en dag vil ride galopløb?
2 vidt forskellige ting. Om det sidste nogensinde går i opfyldelse, det ved jeg ikke. Men det er en drøm!
aug 2004
Følger: 69 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
jeg ææælsker også bare at lade hyppen løbe på sletten i dyrehaven og se glimt af forbipasserende i farten
humle løber bare ikke så stærkt som kreon gjorde og så kan jeg heller ikke ride i dyrehaven mere ;( (humle står i fredensborg nu)
nov 2005
Følger: 164 Følgere: 160 Heste: 3 Emner: 84 Svar: 431
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.891
Men han blev syg for snart et år siden, og måtte stoppe ridningen. Han var så fin en dressurhest, lige til det sidste. Og den mest troværdige der findes.
i dag rider han kun skridtture i skoven, men jeg har kun gode minder fra vores tider sammen inden jeg fik Amigo og havde Charlie..
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
Tiril R
jul 2006
Følger: 121 Følgere: 108 Heste: 4 Emner: 161 Svar: 996
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
men jeg kunne godt tænke mig snart at finde en mark som er lang nok til at isabella kan strække HELT ud.... markerne slutter alt for tidligt...
for isabella accelere lige så stille, og lige pludselig går det altså stærkt, og så skal jeg til at stoppe hende ne... øv....
ved ikke HVOR stærkt hun kan løbe, for har vist aldrig prøvet hendes hastigheds-grænse...
men hun kan løbe så stærkt at jeg får tåre i øjnene en varm sommer dag
dressur til galop - drømmen?