{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
229 visninger | Oprettet:

dressur til galop - drømmen? {{forumTopicSubject}}

Hvor jeg bare drømmer om en dag at sidde på hesten. Hesten der bare galopere derudad, hesten der bare ka det der med at løbe stærkt og vil elske det.
Vinden i håret, larmen i ørene, publikum der bare suser forbi øjnene i den højeste hastighed.
3..2..1..BANG! og så bare derudad - så skal der løbes til.

Det vil jeg bare så gerne opleve.
Her sidder jeg som dressurrytter, med en ung hest på 6 år som jeg selv har redet op til hvad han kan i dag - og brænder stadig vildt for dressuren og at vi en dag skal vise verden, at Pintoer også kan.

Men samme tid siger noget mig, at jeg en dag vil ride galopløb?

2 vidt forskellige ting. Om det sidste nogensinde går i opfyldelse, det ved jeg ikke. Men det er en drøm!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dressur til galop - drømmen?
  • #1   29. nov 2006 kan du ikke gøre det i skoven? hehe
    jeg ææælsker også bare at lade hyppen løbe på sletten i dyrehaven og se glimt af forbipasserende i farten smiley
    humle løber bare ikke så stærkt som kreon gjorde og så kan jeg heller ikke ride i dyrehaven mere ;( (humle står i fredensborg nu)

• #2   29. nov 2006 Det kunne jeg også helt vildt godt tænke mig at prøve :bb

• #3   29. nov 2006 Jeg jordede stubmarker til den store guldmedalje på Charlie, han var 21 år da vi galoperede den sidste mark. Verdens dejligste hest - hold fast hvr var han ung af alder.
    Men han blev syg for snart et år siden, og måtte stoppe ridningen. Han var så fin en dressurhest, lige til det sidste. Og den mest troværdige der findes.
    i dag rider han kun skridtture i skoven, men jeg har kun gode minder fra vores tider sammen inden jeg fik Amigo og havde Charlie..

• #4   29. nov 2006 Happy Meal gik sit første galopløb i september eller noget og hun er 18år.. du kan se et album fra det inde i min profil;) hun vandt smiley Hun har sprunget internationellt og gået LA dressur!
    Tiril R

• #5   30. nov 2006 hehe har prøvet det mange gang både i skovene på en mark og på odense galop/travbande.. hihi mei fætter har to galopheste og to travheste..

• #6   30. nov 2006 jeg kunne ikke tænke mig at prøve galop løb...

men jeg kunne godt tænke mig snart at finde en mark som er lang nok til at isabella kan strække HELT ud.... markerne slutter alt for tidligt...

for isabella accelere lige så stille, og lige pludselig går det altså stærkt, og så skal jeg til at stoppe hende ne... øv....

ved ikke HVOR stærkt hun kan løbe, for har vist aldrig prøvet hendes hastigheds-grænse...

men hun kan løbe så stærkt at jeg får tåre i øjnene en varm sommer dag smiley

Kommentér på:
dressur til galop - drømmen?

Annonce