{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

Iih telepati - jeg vil så gerne tro! {{forumTopicSubject}}

Jeg vil så gerne tro på telepati, men blev lidt skuffet da jeg modtog svar fra en der, godt nok gratis, men havde snakket med Fleur.

Men det passede slet ikke. Der blev snakket om tur ridning men det duer ikke med hestens tilstand, i stedet for ridning snakkede personen om jordarbejde for tættere bånd men vi har ikke lavet andet end at arbejde fra jorden siden efteråret. Ret stort ramt ved siden af.

Kunne få lidt til at passe. Men det kunne man have tolket fra da jeg skrev til hende eller billedet.

Men ih altså! Jeg vil så gerne tro på det, selvom det er langt fra min logiske tankegang omkring dyr. Selvom jeg mest er til det logiske ting, så er der et lille lyserødt sted i mig der gerne vil tro og har oplevet før at det passede godt.

Hmm, men det kan vel være med så meget andet at der er folk der ikke duer.
Men jeg har da svaret og er spændt på svaret.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iih telepati - jeg vil så gerne tro!
  • #1   17. mar 2013 Har det på samme måde som dig - Tror jeg skal oplevede det sker med min egen hest, før jeg tror på det. Det er også et lidt lyserødt billede fra min side af..

• #2   17. mar 2013 Der er desværre rigtig mange brodne kar, som netop er med til, at skabe denne skepsis omkring den alternative tankegang...
    Men en jeg helt klart kan anbefale er Winnie Stubkjær Laursen www.win-healing.dk/
    Hun kan helt sikkert give det i søger for, at få troen på denne form for kommunikation smiley Hun har også været med i forsknings projekter og er sågar anerkendt af dyrlæger smiley

• #3   17. mar 2013 Nu er det jo heller ikke alle der har rent mel i posen smiley Min overbevisning er, at der er nogle derude, der er meget bedre, end andre, og som virkelig kan noget spirituelt.

• #4   17. mar 2013 Hende her søgte nogen for at få mere erfaring, så min forventning var ikke vildt høj i forvejen. Men så meget ved siden af havde jeg ikke lige forventet.

Den jeg også har oplevet der ramte søgte også erfaring. En anden blev betalt, for ret lidt men også ved siden af. Eller, måske ikke, men når hesten er død og man ikke kender dens fortid særligt meget så kan alt være muligt. Lidt ramte, resten var svært og forholde sig til fordi hesten var død.
    Men har begge gange måske forventet mere forklaring, syntes ikke de to der ikke passede var særligt lange.

• #5   17. mar 2013 Har hørt at winnie er dygtig. Men så mange penge kan jeg ikke give, har en del ændre ting jeg skal og vil give penge til først.

• #6   17. mar 2013 der er rådnekar imellem som i alle branher. har en meget god veninde der er clairvoyant (er det stavet korrekt?) og telepatør og healer hun er kanon god..
    fik hjælp til bla min hoppe dillon der havde SÅ mange nervøse ticks osv og efter hun talte med hende og hun fik et indblik i hvad min stakkels hoppe havde været igennem i sverige bare sidste vinter fik jeg den info og de værktøjer jeg manglede for at kunne arbejde ordentlig med hende.. i dag har jeg en helt anden hest selv dyrlægen var dybt imponeret. i sommers da samme dyrlæge skulle tjekke hende igennem endte hun i fuld narkose i boks bare for at han kunne kigge på hende smiley for 14 dage siden kom samme dyrlæge gik ind i boksen vaccinerede hesten kælede hende på halsen og kig ud igen og hun vippede ikke med et øre :-D.
    en mere: da min hingst joe døde gik jeg lidt i chok da et var en temmelig brat og dramtisk for mig død han fik men min veninde fik kontakt til ham på den anden side hvor han fortalte han ikke følte smerte og ikke led da han døde men bare sov stille ind..
    så er degode og dygtige og oprigtige kan man få rigtig meget info ud af de snakker med ens hest.
    MEN ikke alle heste er lige til at komme i kontakt med nogle skal lige se personen an en gang eller to før de vil åbne op over for dem smiley
    håber du næste gang tager dig råd til en af dem du siger der er for dyre for kan de deres kram så er de ALLE pengene værd tro mig.

• #7   17. mar 2013 har et par historier mere fra mine heste hvis du er int så sender jeg gerne dem over pb.

• #8   17. mar 2013 Hvis de skal ud et par gange før det kan lykkes så bliver det jo sinsyg dyrt hvis de ligger på 1200 kr pr gang. Kalder man det for penge ud af huset for os heste eger og læs tjent penge for de andre ville også gerne tro på det men synet også 1200 kr er mange penge hvis de ville ind i heste verden burde så man bruger dem fast evt som and dyrrelæge evt heste massør hvorfor lave de så ikke første forsøg gratis eller bare de halve af beløbet så man kunne føle at det ikke bare at smide penge ud hvis de ikke siger noget der passer ? Ville rigtig gerne tro men er det bare en god måde for dem at tjæner penge?

• #9   17. mar 2013 Hov der skulle stå evt som smed ikke and

• #10   17. mar 2013 de proffe tager jo ikke salær hvis de ikke får kontakt så du er helt gal på den der

• #11   17. mar 2013 Ja vil man have noget ud af det, så er det med at kontante Winnie Stubkjær og hun koster ikke 1200 kr smiley

Har selv brugt hende til 3 af mine heste, hun er simpelthen fantastisk til at få kommunikeret med dem, når de vil... Hun har mine varmeste anbefalinger!!

www.winn-healing.dk eller www.facebook.dk/WinnHealing

• #13   17. mar 2013 Jeg er yderst naturvidenskabeligt anlagt, og deraf ogsaa af den opfattelse, at det er plattenslagere, som driver virksomhed paa nemme ofre, som mange hestefolk nok er.

Man kan vaelge at tro paa, det man vil, og ofte faar man de svar, man vil hoere, hvis ikke man er skeptisk og yderst kritisk. Verden vil bedrages!

• #14   17. mar 2013 Louise: Hvordan forklarer du at hun kunne fortælle noget om mig som INGEN vidste, noget fra min barndom, meget specifikt med hvor gammel jeg var? Uden vi overhovedet talte om mig, men mine heste? smiley

• #15   17. mar 2013 Fik winnie Stubkjær til at snakke med min pony Juliane, hun sagde en masse ting som passede smiley

• #16   17. mar 2013
    Som sagt; det var en der søgte erfaring med det, ligesom jeg har prøvet det en anden gang, hvor det passede. Men det her ramte ret meget ved siden af.

Eva-Maria J - Jeg har hørt historier bla fra Jeanette H som netop lyder ret pålidelige. Men nej, hesten her er ikke død, det er en anden hest der snakkes om der. Denne her er vældig meget levende men ret ramt ved siden af.

• #17   17. mar 2013
    Har fået svar. Hun mente så med beskrivelsen at turridning kunne man godt, men jordarbejde ville bare styrke båndet mere. Så at jeg allerede var igang med jordtræning var jo super.

Men syntes stadig beskrivelsen er super malplaceret, men det kan godt være mig der forventer for meget og analysere for meget :o)

• #18   17. mar 2013 Jeanette, jeg tror at nogle er rigtig gode menneskekendere, og paa baggrund af deres kunders tale, og ikke mindst formuleringer og fremtraeden, hvadenten det er via telefon eller direkte, kan analysere og tolke en hel del. Det er der ikke noget hokuspokus i, eller kald det telepati om du vil...

• #19   17. mar 2013
    Havde jeg en del penge jeg ikke vidste hvad jeg skulle med, så ville Winnie få et forsøg men penge er ikke lige det jeg har mest at for tiden ;o)

• #20   17. mar 2013 Louise: Right, men det her kunne ikke analyseres eller tolkes, hverken udfra samtale eller billeder eller verdens bedste google søgning... Ud af det blå i en samtale om mine heste, kommer hun med info om 2 ting der skete for mig da jeg var 2 forskellige aldre, noget ingen nogensinde har fået at vide, INGEN!

Krikken: Du må bare spare lidt sammen, så har du pludselig mulighed for at prøve det smiley

• #21   17. mar 2013
    Desværre en masse andre ting der kommer før det :o).

• #22   17. mar 2013 Jeg har lige brugt Winnie på Sebrano - det kan du læse om i en tråd herinde.

Hendes pris er i øjeblikket nede på 625 kr pga forskning.

Det er ikke sidste gang jeg har anvendt hende smiley

• #23   17. mar 2013
    625kr er mange penge, når man får 1700kr i SU pr. måned og bor i lejlighed med en masse regninger og andre ting der skal klares ;o). Ligesom jeg prioritere at få en osteopat til Fleur først.

• #24   17. mar 2013 Det er meget svært at se forskel på fortid og fremtid.

Og spørger du videnskabsmændene , så er tid en meget sjov størrelse, som du ikke rigtig kan lægge bånd på. Som de siger, det er faktisk muligt at rejse i tiden, vi har bare ikke opdaget hvordan.

Og når man går ind og kigger med klarsyn, er tid altså ikke lettere.

En clairvoyant sagde engang til mig, "Du skal være pædagog"! Nej, jeg var lige droppet ud af pædagog skolen.

Men da jeg selv er clairvoyant, ved jeg jo godt, hvad hun mener., Hun har set mig lege med børn, og hun troede, det var fremtid, fordi jeg spurgte, hvad jeg skulle lave , og hun fik så dette billede.

Jeg har selv engang sagt til en kunde, at hun skulle være meget sammen med din hest, uden at foretage sig noget. Det siger hun så, at hun gør MEGET. Ja, men som sagt er det meget svært at se, om det er fortid/fremtid. Jeg spørger nogle gange direkte ind til, om det er fortid, og så får jeg også svar, men de fleste claivoyanter ser billederne, og tolker resten.

Det er ALTID ved tolkningen, det går galt. Clairvoyant skolen i københavn mener, at hvis man har en fejl margin på 20%, er man en af de dygtige. Og som sagt er det altid tolkningen - man skal passe meget på, når man tolker.

Præcis ligesom hvis man er tolk, og skal oversætte præcist og forståeligt, fra tyrkisk til dansk.

• #25   17. mar 2013 Jeg er også en af dem der rigtig gerne vil tro på det, men stadig er meget skeptisk. Jeg vil rigtig gerne oplevet det, men jeg har ikke lige nogen hest, jeg kan få hjælp til.

• #26   17. mar 2013 Mulle - Som sagt, jeg forventede nok bare for meget :o).

Folk må sådan set egentligt gerne læse hvad hun har skrevet, så kan man måske forstå mine tanker.

" Jeg fornemmer Fleur er lidt af en dagdrømmer. Der er noget hun savner, hun er glad, men ikke lykkelig, jeg fornemmer det handler om en ven, hun har venner nu, men ikke lige så tæt, som det hun savner. Jeg tror det er et nært bånd hun savner og det bånd kan sagtens være til dig.

Jeg fornemmer, at i skal arbejde på at styrke jeres bånd til hinanden. I kan fint ride ture, men det, der vil gavne jeres forbindelse til hinanden, vil være arbejde fra jorden. Hvis i to får et stærkere bånd, vil det erstatte det hun savner. Når du når ind til Fleur, så vil hun gøre alt for dig og så når i langt sammen. Men du skal arbejde for at opbygge båndet, hun skal have tillid til dig og i skal have sjove oplevelser sammen og lære sammen. For at aktivere hende og arbejde med hende fra jorden, kan du lave mange forskellige ting, det vigtigste er i har det sjovt sammen, du kan hente inspiration fra dual aktivering, klikkertræning eller andre former for træning fra jorden, i kan gå ture sammen, og "lege" sammen.

Det der er vigtigt er, at du også er åben og "giver" af dig selv når i er sammen. Du skal hvile i dig selv og være tilstede og fokuseret hvis du skal have hendes opmærksomhed og tillid (lig mobilen væk og hvad der ellers kan forstyrre dit fokus på hende). Nøgleordet er kvalitetstid, pas på dine tanker ikke flakker når i er sammen, vær åben og lig ikke låg på dine følelser, hvis du er "lukket" vil Fleur afspejle det. Hun har et følsomt og lidt skrøbeligt sind, hun vil gerne have omsorg og nærhed. Ved at i arbejder på at styrke jeres bånd, vil Fleur få mere indhold i sin dag og det er det samme som bekræftelse og anerkendelse for hende, hvilket hun har brug for. Vis din glæde, det vil også glæde Fleur.

I skal have det sjovt sammen, det vil gavne jer begge. Du kan se på Fleur, hvordan du selv har det, så din glæde og dit nærvær får hende til at blomstre.

Generelt fornemmer jeg, at Fleur trives og har det godt, men der er lige det sidste i skal arbejde med, så i får styrket jeres bånd til hinanden.
    Sig til hvis du har spørgsmål til noget og jeg vil meget gerne høre, om du kan genkende det jeg skriver. "

Det er bare så difust og ikke særligt personligt. Forventede noget mere beskrivende, personligt, fortælling om hvad hesten har oplevet evt. med mig, noget om den tilstand hesten pt. er i og i det hele taget bare mere detaljeret men som sagt er det nok bare mine forventninger der var forkert på den.
    Det skrevne fyldte ikke en gang en a4 side og hører man fra andre så har de fået en sååå lang beskrivelse.

• #27   17. mar 2013
    Melanie - Døde heste kan man også ;o). Men jo, en levende er jo at foretrække, så kan man afprøve de eventuelle råd man får.

• #28   17. mar 2013 ja, jeg ville også være skuffet over at få sådan en tilbagemelding Krikken.. det kunne enhver herinde have fortalt dig :O) altså ikke fordi vi er kloge, men fordi det er ren logik og som du siger, intet personligt

hvem er det du har brugt?

• #29   17. mar 2013
    En fra HN der søgte noget erfaring :o) Kan ikke huske brugernavnet.

Kommentér på:
Iih telepati - jeg vil så gerne tro!

Annonce