Clairvoyant Winnhealing / Sebrano :-) {{forumTopicSubject}}
Fik et opkald fra Winnie idag....hun har sendt mig en mail vedr. tid til telefonsamtale i næste uge.
Men en vis herre kaldet Sebrano kan og vil ikke vente på dette og derfor vil hun snakke med mig allerede imorgen kl 12.45.
Hun sagde, at han er helt fantastisk og har så meget og fortælle mig og at jeg gennem ham vil få en indsigt i en hesteverden jeg ikke vidste eksisterede.
Jeg er næsten klar over, at han har meget på hjerte - men var faktisk bange for han ikke ville tale med hende....dette er så ikke tilfældet og det kan åbenbart ikke gå hurtigt nok for ham, at vi får en direkte forbindelse til hinanden gennem Winnie.
Jeg er simpelthen SÅ spændt på hvad han har givet af oplysninger indtil videre og hvad det er der er så præserende
for ham.
Winnie lød til og være meget imponeret over ham/hans historie og sagde, at hun ikke engang er nået til min tekst/spørgsmål endnu og vores kommende telefonsamtale vil allerede på nuværende tidspunkt gå over den obligatoriske time.
Hun ville meget gerne have lov til, at lave et uddrag om ham i hendes kommende bog og det har jeg givet lov til selvom jeg ikke ved, hvad det handler om endnu - hun ville gerne vise, at han faktisk stadig er levende idag og have billeder af ham og jeg sammen.
Jeg har de sidste 2 dage mødt Sebrano mere glad om morgenen, nede i stalden...og lurede faktisk på om det var fordi Winnie havde taget kontakt til ham og det tror jeg faktisk er derfor - det hænger jo godt nok sammen med, at hun ringer til mig idag.
Hun beskrev ham som helt fantastisk og at han virkelig gav hende noget og lave.
Men det at hun ikke engang er færdig med og snakke med ham - ikke er nået til mine spørgsmål til ham endnu og allerede har mere og refererer end til den normale time man har i tlf med hende, viser jo allerede, at han har rigtig meget på sinde og har en lang historie som trænger til og komme ud i det åbne og at han trænger til og blive forstået.
Tiden snegler sig afsted nu - der er længe til 12.45 imorgen.
Jeg ser virkelig frem til og høre/lytte til ham, men er da også lidt ængstelig for hvad han har og fortælle. Tror det bliver en hård og meget sandfærdig omgang...
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.374
jan 2007
Følger: 90 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 2.122
jan 2007
Følger: 90 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 2.122
maj 2006
Følger: 75 Følgere: 72 Heste: 7 Emner: 63 Svar: 263
Winnie er helt fantastisk og suverænt dygtig, så GLÆD dig
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 9 Emner: 138 Svar: 734
Winnie tager ud, men kan også skabe kontakt gennem billeder. Hun har fået 4 billeder af Sebrano, samt et af mig.
Ja hun har absolut god omtale - Jeg glæder mig meget til hendes bog udkommer.
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 137 Svar: 805
Kan varmt anbefale hende.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 89 Svar: 295
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
aug 2007
Ja det er jo guld værd med sådanne oplysninger Sanne
sep 2005
aug 2007
nov 2008
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 282
Det bliver super spændene at høre hvad du får at vide fra din hest.... Må man spørge hvad årsagen er til, at du har valgt at kontakte hende?
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.799
aug 2007
Mærker helt klart en anden energi omkring ham idag - en anden ro...
sep 2006
aug 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 1 Svar: 25
sep 2005
aug 2007
Winnie siger jeg roligt kan glæde mig - sagde til hende jeg var lidt ængstelig for hvad jeg ville få af vide og hun sagde, at jeg godt kunne glæde mig, han vil meget gerne være hos mig, men at ja hans fortid bliver den hårde del og få noget og vide om.
Men engang i aften - så kommer jeg med en opdatering, medmindre jeg går ud som et lys ovenpå al info fra ham. Kan også ske jeg bruger tiden hos ham i boksen i aften....må lige se. Skal ihvertfald nok opdatere jer
sep 2006
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
Udover hvad hestene sagde, kunne hun også stille ind på min kæreste og mig (havde ikke spurgt til det!).
Så ja, Britt er super dygtig, og helt sikkert også de andre, i samme "liga".
aug 2007
Hun sagde det vigtigste for Sebrano at få sagt lige NU var at han gerne ville blive her og det skulle jeg gå ud og fortælle ham, at han kunne.
Det har jeg gjort nu og han kvitterede med masser af slikken på mine hænder og vi stod pande mod pande - jeg måtte røre ham i panden og nusse ham i hele hovedet - det plejer jeg ikke få lov til på den måde. Og hans adfærd ændrede sig til gaben, gaben og atter gaben.
Tror han føler sig tryg nu....?
Men der hár også været megen tvivl i mit sind gennem længere tid om, hvorvidt jeg skulle beholde ham eller Jarl....og jeg havde virkelig en fornemmelse af, at Sebrano var præget af det.
Han har jo så set og mærket, at jeg valgte at give Jarl en ny familie - Jarl var ukompliceret og den der bedst kunne få et godt hjem, hvorimod jeg ikke turde sende Sebrano videre ud i verden.
Dog må han jo stadig føle sig usikker og ja det kan jeg egentlig godt forstå - idet jeg også fortsat er usikker på ham - netop pga hans adfærd (truende), men den adfærd bunder garanteret i hans usikkerhed/forsvar som hans fortid nok har givet ham.
Har en helt klar fornemmelse af, at Winnie hjælper os videre.
Min hensigt med og kontakte Winnie har været, at jeg gerne ville formidle til ham, at jeg ikke vil gøre ham ondt på nogen måde, at jeg gerne vil ham, men at jeg har behov for, at han tør vise mig tillid og lægge hans forsvar på hylden, da han ellers gør mig utryg og så kører det hele jo i en ond ring.
Men med det jeg lige har oplevet med ham ude på folden - så tror jeg faktisk vores problemer bliver løst nu og at jeg får en glad og velafbalanceret dreng i min stald, som jeg vil få mange gode oplevelser med ud i fremtiden.
aug 2007
Det er utroligt hvad der er kommet frem - Jeg har fået så meget fra ham og jeg magter desværre ikke umiddelbart og dele ret meget af det med jer. Ikke lige nu ihvertfald. Og da der er mange mennesker som har været i berøring med ham - ejet ham, kendt ham og endnu flere der følger ham, sætter jeg ikke tid på noget og går ikke i detaljer.
Han har en helt fantastisk personlighed og jeg kommer uden tvivl til og lære næsten alt af denne ufattelige indsigtsfulde og livsgivende hest - aldrig har jeg dog oplevet noget lignende. Jeg har modtaget 16 nedskrevne sider og snakket med winnie i knap 2 timer og jeg skylder ham vist en session mere på et senere tidspunkt.
Men det har som sagt været en meget hård omgang - men også smuk, ja ufattelig smuk.....jeg har idag lært så meget og fået en ny tilgang, et nyt syn på vores fremtid - eller er ihvertfald blevet mere sikker på hvad vej vi skal gå og hvad det er vi skal nå sammen.
Jeg ved også, at hans liv kommer til og ebbe ud her hos mig - der vil ikke længere blive stillet spørgsmålstegn ved hvorvidt han skal blive eller ej.
Lidt af oplysninger omkring hans fortid er:
Han har været udsat for nogle grusomme oplevelser (vanrøgt både fysisk og psykisk) som jeg ikke kan gengive offentligt (Det er op til Winnie hvad og hvor meget hun ønsker medtaget på sin hjemmeside/i hendes bog) og jeg føler og mærker en stor sorg for ham. Tårerne trillede hos mig, da Winnie fortalte mig hvad han har været udsat for af andre mennesker.
Han har på et tidspunkt tidligere i livet været helt ude på kanten af livet/døden (sult) og har senere i livet grundet (mishandling/smerter) til slut ikke haft andre muligheder end anvende kamp mod mennesket for sin egen overlevelse.
Sebrano har et hul i sin ene skulder.. - og jeg har ikke kunnet få svar på, hvor/hvad det hul er opstået fra.
Vil ikke gå i detaljer her - men kan fortælle, at det er påført af mennesker som ville "fange" ham/trænge ham op i et hjørne med en stor maskine.
Han har ydermere haft forstuvet nakken
Han er utrolig angst for og skulle flytte herfra igen og det er sådan set det jeg skal arbejde allermest med fremover - at få ham til og tro på, at han bliver her.
Kropsligt har han stadig en del vi skal have kigget på - men han er ikke i store smerter og der er ikke noget akut.
Senerne i nakken skal der kigges til og han har nogle muskulære skader bag den gamle skulderskade, som gør at der er en muskel der har en nerveaktivitet som resultere i sitren/hoppen derinde.
Ydermere har han behov for en masse fra mig - så det er slut med og sidde her foran skærmen om aftenen Istedet vil jeg være og finde i stalden - igang med hans chakraområder, berøringer og skabe tryghed for ham.
Jamen der er et hav af ting - alfa omega er, at han lever og skal have et liv hvori han føler sig tryg!
Og jeg skal forstå, at hans kampudtryk (truende adfærd) stammer fra en fortid jeg nu kender til og derfor nu forstår baggrunden for hans adfærd.
Han reagerer ikke negativt overfor mig, fordi han ikke vil mig - men fordi han har lært, at det var hans eneste måde og overleve på. Og han tåler ikke mere eller flere grusomheder.
Han hár angrebet mennesker og jeg skal hele tiden lade ham vide, hvad min hensigt er. Ligeledes skal de mennesker der i nærmeste fremtid skal behandle ham - spørge om lov til dette. Han er ikke en hest man bare går hen og gør med som man lige vil.
Respekt er et uhyre vigtigt begreb i Sebrano´s verden - Bag facaden som denne dreng har opbygget - gemmer der sig en utrolig kærlig, omsorgsfuld og fantastisk klog hest, dette så og mærkede jeg igår og igen hertil morgen.
Han vil svinge i udtryk og adfærd længe endnu - men vi skal nok nå dertil hvor han en hviler i sig selv og føler sig helt sikker - både på sig selv og på mig.
Elsk og bare vær - var hans nøgleord til mig.
Han er glad for shetlændere/små ponyer - han vil gerne passe på dem...sammen med dem har han overblik og det er hans mål her i livet og passe på hans venner - for ingen skal gøre dem ondt...de er så udsatte som han selv var...små (føl) og ting kunne komme ned fra oven.
Det "sjove" ved dette er så, at jeg faktisk har planlagt, at jeg kun vil have ham og shetlændere til kørsel, udstilling, avl mv.
Winnie spurgte ham om, om han ikke vil savne en stor hests nusseri og til dette svarede han, at nej det har jeg hende til, det skal hun nok få lært
Hende er jo så mig....og ja gæt hvad jeg skal bruge mine aftener på.... Godt jeg er blevet single....
Sebrano vil gerne rides uden hovedtøj og sadel - ligeledes elsker han leg. Så vi vil gå den naturlige vej - Jeg havde planlagt western, da han er redet prof indenfor dette, men jeg har det fint med hans ønske og vi kan sagtens lave nogle af øvelserne uden udstyr - det vigtigste for mig er samhørigheden og det og blive ét med hinanden.
Han har iøvrigt et enorm behov for helt faste rutiner mht fodring, ud/indluk, vand! og har brug for og vide hvad dagen bringer ( snakke til ham/ fortælle hvad der skal ske, hvornår jeg kommer igen osv osv )
Dette var lidt af hans beretning.
dec 2012
Men hvor er det skønt at læse, at du har fået SÅ meget indsigt i ham. Når jeg køber min nye hest, skal jeg da klart også ha lavet en clairvoyance på hende, efter noget tid. vi skal jo lige lære hinanden at kende. hun er ret ung, så måske hun vil fortælle mig, hvordan hun vil trænes, og om jeg gør noget forkert. :')
aug 2007
dec 2012
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.085
sep 2007
Følger: 182 Følgere: 204 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.085
Clairvoyant Winnhealing / Sebrano :-)