Blogger
26. feb 2013 Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Mine heste kunne være løbet ud på vejen?! Idiot -.-' {{forumTopicSubject}}
Altså for satan da hvor er nogle mennesker idioter! Undskyld udtrykket.
Men helt ærligt. Vi har sat nye pæle og strammet snoren på hele folden, efter min frieser valgte at springe over hegnet i onsdags.
I dag lukekr vi hestene på fold uden videre tanke, og ville så køre ud til rideskolen til min anden hest. I det vi køre op af vores vej ser jeg pludselig at hjørne pælen på hegnet er faldet helt ned og snorene hænger derfor på jorden, lige ud til vejen. Ergo havde jeg ikke set det og var vi kørt havde jeg kunne finde 4 heste ude på hovedvejen! Heldigvis havde hestene ikke selv set det endnu.
Så vi steg ud og regnede med vi bare lige kunne hive pælen op, og og så stramme snorene igen. Men nej. Pælen var kørt ned i jorden, så vi skulle hive det op med fulde kraft. Og snorene var smeltet over.
Her opdager vi så bil spor på græsset, så dvs en eller anden idiot er kørt ind og har nok vendt om, i det resultat han han smader ind i pælen og hiver hele hegnet ned.
Så her står vi, og kunne IGEN sætte nyt hegn.
For satan hvor bliver folks maner af?! En ting er at man er så blind at jorde ind i en helt pæl, det kan jo ske, men kan man i det mindste ikke give besked?! De må da regne med der går dyr på folden siden der er et hegn. Føj hvor jeg håber de har grim smag i munden... Tænk hvis jeg ikke havde set det....
Så nu tør jeg ikke lukke mine egne heste ud på min egen fold mere uden at gå hele marken af inden... Tak tåbelig bilist tak.
Beklager jeg måtte simpelthen ud med det brok! Det kunne jo have endt galt for dælen da....
sep 2007
Følger: 40 Følgere: 246 Heste: 7 Emner: 483 Svar: 2.290
godt der ikke skete noget
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Det må være sket i nat, og der stod hestene jo ikke ude... men alligevel .-.-
maj 2012
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 498
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Mine heste kunne være løbet ud på vejen?! Idiot -.-'