{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

løsdrift nu - dækken {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, har brug for råd.

Jeg havde egentlig planer om at trappe ud af dække nu her, MEN nu skal hesten i løsdrift pr midt eller slut marts.

Han har gået med 150g hele vinteren, både på fold og i boks men nu hvor han skal ud om natten ka jeg ikke finde ud af om han skal have mere på, og hvis om 220g så er nok eller om jeg skal op på 300g, evt skifte dækken på dyret om morgenen..

Hvad foreslår i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løsdrift nu - dækken
  • #1   10. mar 2013 Mine heste går med 300g i løsdrift i denne jer kulds, men skifter til 150g når
    Frosten er væk.

Hvis det først er slut marts ville jeg ikke give mere på hvis de har gode muligheder for læ smiley

• #2   10. mar 2013 Der er mulighed for læ, halm at putte i og masser at spise..

• #3   10. mar 2013 synes ikke du ska gi den mere fyld på, den vil sagtens kunne klare sig med 150 gr, går ud fra den ik er helt korthåret og ved godt huld..
    Min havde kun dækken på da der var -15 grader og snestorm, ellers ikke!

• #4   10. mar 2013 Han er ikne helt korthåret men heller ikke en bamse. Han behøver ikne sætte mere pels da han bliver redet dagligt.
    Men ha er sund og ved godt huld

• #6   10. mar 2013 Min er ikke klippet men har meget kort pels, han har gået i løsdrift siden Januar og går med 200 g, men da han stod i boks før gik han uden dækken. Hvis jeg var dig ville jeg nok give den et varmere dækken på smiley

• #7   10. mar 2013 Mine går i løsdrift og har alle regndækken på, undtagen min dsp plag som har et 150g på, det er jo svært at sige pga, dette vejr, umiddelbart ville jeg lade den stå med de 150, du kan altid se om den fryser og så give den et varmere på

• #8   10. mar 2013 Sidst i Marts ligger temperaturen om natten vel omkring frysepunktet så mon ikke han kan klare det med 150g når han har haft det på hele vinteren. Hvis du er bekymret kan du jo lægge noget mere på de nætter hvor det kommer til at blæse eller regne meget.

Vi har en New Forest i vores løsdrift, uden specielt meget pels og han har ikke haft brug for dækken, han har faktisk klaret det lige så flot som vores bamseponyer.

• #9   10. mar 2013 Tak for hjælpen folkens smiley
    Jeg tror jeg prøver med de 150g så må han få mere på h is det ikke går..

Kommentér på:
løsdrift nu - dækken

Annonce