{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Reinkarnation {{forumTopicSubject}}

Hvis du har den stik modsatte holdning af min mening, læser dette skeptisk, eller kun vil komme med negative kommentarer, så undgå at skrive.

Jeg synes reinkarnation / regression er ekstremt spændende.
(Til jer, som ikke ved, hvad jeg snakker om, er reinkarnation troen på / overbevisningen om (det er ikke en religiøs tro), at vi har levet før, og regression er selve processen at blive ført tilbage i en slags afslappet tilstand, så man pludselig kan huske et tidligere liv, i form af ganske almindelige minder, som vi alle har i dette.)

Min mor og jeg går begge i "terapi", som også indbefatter regression. Jeg er endnu ikke blevet ført tilbage, da jeg mentalt ikke er klar til det, har jeg fået at vide af min terapeut.
Men det er min mor til gengæld blevet. Og det var bare syret, det hun kunne berette!
Hun fortalte, at hun havde set sig selv som en lille dreng, ikke ret gammel. Hun/han (siger bare "hun") kunne ikke præcist sige, hvor henne i verden hun var(måske Peru), heller ikke årstallet, da det ikke foregik i nogen by. Men det har været mellem 1400-1800-tallet.
Ved siden af hende stod en mand, meget bistert udseende, og holdt i hendes arm, fast, voldsomt. Hun begyndte at græde, og at blive vred. Men jo mere hun forsøgte at vriste sig fri og give udtryk for sin vrede, jo hårdere blev hun slået af denne mand, fordi han ikke kunne få barnet til at tie, og tilsyneladende ikke vidste bedre end at slå. Jo mere hun græd, des mere slog han, og jo mere han slog, desto vredere blev barnet. Forestil jer en magtesløshed...
Pludselig fik hun (min mor) et savn til sin mor at mærke. Hun ville væk fra denne onde mand, og hen til sin mor, for der var kærlighed. Så så hun pludselig et lille hus, og her stod denne moder. Hjerteligt gav de hinanden et knus, og nu spurgte terapeuten "Kan du kende denne mor som en bekendt i dit nuværende liv?". Det var <i>mig</i>. Manden var en herremand eller lignende, og da hun i sin trance så ham i øjnene, så hun pludseligt, at det var hendes eksmand, min far. Som havde slået hende, og været så grusom (dengang, i <i>det</i> liv, ikke i det nuværende). Og jeg havde været den kærlige mor, som måske (dette er min egen antagelse) har været så fattig, at hun (jeg) har måttet sælge sin lille søns arbejdskraft til herremanden, for at kunne beholde sit hus. Wow!
Jeg var ret chokeret, da jeg fik det at vide, men jeg ved samtidig med mig selv, at det er sandt. Hvis man tror på reinkarnation, ved man, at man har enkelte sjæle, man følges med gennem livene - det kan være din bedste ven/inde, som du føler du bare <i>kender</i>. Som du har det SÅ godt sammen med, og hvor du ved I vil holde sammen. Det kan være dine forældre (det er det højst sandsynligt, da I jo som familie har meget tætte bånd fra starten). Eller. Måske har du ikke mødt din sjæleven endnu i dette liv.
Min mor fandt sig for 2 år siden en kæreste, som hun har et meget tæt forhold til. Og mange indenfor den alternative/spirituelle tankegang mener også, at de fleste sjælevenner mødes sent i livet... så har de lært på egen hånd et halvt liv og kan slappe af sammen den sidste halvdel...

Det er i orden at kommentere dette eller stille spørgsmål, eller komme med din egen mening, men respekter venligst <i>mine</i> holdninger - og hinandens.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reinkarnation
  • #2   27. nov 2006 Jaaa.. jeg tror på det..

Fed historie du fortæller her ^^^det lidt vildt alligevel..
    Jeg kunne også godt tænke mig at prøve det smiley

• #3   27. nov 2006 Det er jo interessant at lese, måske lidt skræmmende.. men der kan jo godt være det er sant eller måske ikke... det vil man nok aldrig få afvide... Vet ikke om jeg selv ville turt at forsøge sådan terapi...
    Tiril R

• #4   27. nov 2006 det må være spændende smiley jeg så det program på tv2 ss

• #5   27. nov 2006 Jeg ved heller ikke om jeg tror på det ... Mrn ,. hver sin mening smiley

• #6   27. nov 2006 Theis.
    For mig at se lyder det en smuule dobbeltmoralskt, at du tror på at vi har haft tidligere liv, men ingen kontakt til dem. - det foregår jo i underbevidstheden (det er den, man kommer i kontakt til, når man er afslappet og i denne form for trance), hvor minderne er lagret.

Og det med dyr har jeg også tænkt meeget over. Da jeg var lille troede jeg på, at jeg havde været et egern (helt op til 10-12 år salderen blev jeg drillet af mine venner som værende en 'abe') i et tidligere liv, fordi jeg klatrede meget.
    Jeg har dog studeret det siden. Har fået at vide, at bl.a. delfiner og elefanter er blandt de højest udviklede sjæle blandt dyr. Jeg ved ikk, hvad der derefter sker, om de så bliver inkarneret i menneskekroppe, men det andet er teorien.

Dette link synes jeg dog er ret interessant. Har ikke læst det igennem, men tag at se på det, for det tager fat om netop det, dyr og reinkarnation.
    (link fjernet)

• #7   27. nov 2006 Både og, tror du ikke det kan være noget din mor drømmer..?

Jeg har skam tænkt på hva der sker efter døden, og jo, dte kunne da godt være man har flere liv..

Theis: Mennesker forbliver mennesker, dyr forbliver dyr.. Det kunne måske være fordi mennesker altid ville blive til mennesker..

• #8   27. nov 2006 ** NLP ** :
    I trance eller hypnose sover man IKKE. Og det var så virkeligt for hende, at jeg ved det ikke er indbildning. OG selvom det var, refererede den situation til nogle af hendes nuværende problemer. Med at vise vrede: dengang var hun blevet så gevaldigt straffet for at vise vrede, at det har afholdt hende fra at vise vrede i situationer i dette liv. Det har været hendes største problem, hun har lidt meget af behagesyge og beskedenhed. I hvert fald vil hendes "drøm" fortælle noget.

• #9   27. nov 2006 jeg tror også på det spirituelle.. men ikke på gud...

jeg var en gang til healer... hun så blandt andet en dreng, som jeg en gang gik på rideskole med..... og min mormor..... de ´holder begge to øje med mig....

healeren kunne beskrive begge, nu afdøde, mennesker... uden at kende noget til mig....

og hun kunne fortælle mig hvordan isabella ser ud, uden at have set hende.....

mange skumle ting, som til sammen gør at jeg tror på at der er mere end vi kan se og høre smiley

• #10   27. nov 2006 Sabine:
    Det er helt i orden. Så længe man ikke er helt lukket, selvom man i forvejen har én overbevisning, kan man stadig 'risikere' at lære noget smiley

Sandie:
    Det er lige nøjagtigt sådanne oplevelser, jeg tror må være så bekræftende. Var det ikke spændende omgvildt ?!

• #11   27. nov 2006 Theis.
    Den lille forskel er ret stor, når det kommer til stykket.
    "The missing link" er heller ikke af ret meget, men adskiller alligevel os mennesker fra aberne. 98% lyder næsten som en helhed af noget, men der er jo stadig stoor forskel på aberne og os, mener jeg smiley

• #12   21. apr 2007 Incredible!! smiley

• Cleo K
    Cleo K Tilmeldt:
    maj 2021

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #13   4. nov 2022 Lever hunde på ny mistede min hund for en måned siden 2år gammel syg og angst kan han komme tilbage i min nye hundehvalp? Jeg søgte efter begge racer som var i ham jeg har fundet 2 som skal parre sidst i den her måned november og han sendte billede af hundene de har samme farver som min hund havde selvom jeg Ik spurgte efter farverne men bare vil have med alle farverne og begge racer i også kommer der hvalpe i januar er det et tegn? Der er Ik andre som har racerne eller farverne som venter hvalpe kun ham som jeg skriver med nu. Er det skæbnen jeg får min hunds sjæl tilbage?

Kommentér på:
Reinkarnation

Annonce