To aflivningere på en lille mdr. {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg skal ud med lidt tud. Hvis ikke du magter og læse det så hop videre tak..
Den 4 feb, sagde jeg farvel til min elskede gadedreng Rastell, han led af spat, og havde knoglenydannelse på begge haser, uheldig kropsbyging, men den bedste famillie hest og ven. Fra beslutning blev taget gik der hele 3 uger, før han kom af sted. Og da han kom af sted, fat vi lidt mere der var galt med ham, masser af brusk og ledvæske i forknæene.
Jeg mangler ham virkelig, han var mit fristed fra hverdagen.
I onsdags sagde vi farvel til vores elskede hund Dasiy, øremider der var gået i hjernen på hende. Der er så tomt uden hende, vi har haft hende i 3 år, 3 år haar vi kæmpet med hende, at hun blev den familie hund vi ønskede. Hun havde det ikke godt før vi overtog hende, tynd, sky osv osv.
Jeg er træt at havde dyr for tiden, og frygter noget for vores 3 katte, om vi snart mister dem.
Ihh jeg synes det er træls det hele for tiden..
Men vi ved at det var det bedste både for hund og hest og give dem fred, selv om det ikke er sjovt for os "og være tilbage"..
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
mange kram her fra!
apr 2008
Følger: 65 Følgere: 221 Heste: 6 Emner: 52 Svar: 667
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 295
Ved dog ikke selv hvordan det er, da jeg kun har haft hest i 2år, og ikke har fået aflivet hverken hund eller hest (heldigvis!)
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
dec 2011
Følger: 93 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 27 Svar: 371
R.I.P Daisy og Rastell!<3
Jeg fandt mit marsvin død i buret igår, efter 4 skønne år med hende :'(<3
mar 2011
Følger: 131 Følgere: 81 Heste: 8 Emner: 62 Svar: 1.160
mar 2011
Følger: 131 Følgere: 81 Heste: 8 Emner: 62 Svar: 1.160
mistede også mine 3 marsvin for nogle år siden. den ældste blev 7!! og så mistede jeg en speciel veninde! acaleje! en hest jeg ALDRIG glemmer. og min kat lider af gigt højst sansynligt. og er nok ikke holdbar så mange år enu :'''( og min bedste far er syg og en jeg kender er lige død!! blev kun 40!!!!!!! :'''''''''''''(
skulle bare lige ud med det
To aflivningere på en lille mdr.