21. jun 2007 Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 7 Emner: 73 Svar: 244
Hvilken sadel skal jeg vælge ?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
- jeg er blevet meget i tvivl om hvilken sadel jeg skal have.
Jeg købte mig en bomløs, men er meget skuffet. Den er god at side i, men syntes ikke den virker så god som de siges at være. ØV ØV!
Nu er jeg så på jagt igen
Lidt om mit ridning:
Jeg rider ikke noget der ligner dressur eller spansk eller anet ridning. Jeg rider det mig og min hest selv lige får kombineret (: Så det er bare hygge ridning!
Hele vinterhalvåret er det begrænset hvor meget jeg får redet, da jeg keder mig i et ride hus så det bliver mest til hygge og jordtræning ..
Når sommeren og det gode vejr endelig titter frem, så rider jeg tur og KUN tur. Jeg rider tur hele sommeren
Så hvilken sadel ville i mene er god til en som mig ??
Har haft en westensadel, det var den bedste sadel nogensinde! Men desværre er min hest meget kort, óg kan ikke finde en der passer, så det er udelukket
Jeg tænker på enden at købe en Australsk Stocksadel, da der er god støtte i og mange siger den er perfekt til turridning
Eller skal jeg bare købe mig en dressur sadel /: Er bare bange for at fortryde en dressursadel når det kommer til stykket .. Hmm
Kom gerne med gode råd og imput
jun 2009
Følger: 54 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 549
Mht westernsadlen, har du prøvet en der er afrundet bagtil? Min egen hest er også for kort til de almindelige sadler, men vi har fundet en med rundt skørt som passer perfekt på ham.
Hvilken sadel skal jeg vælge ??