{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Hingstegal hoppe-Hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle..
Min kære røde hoppe har desværre fået forårsfornemmelser..Hun bliver så sur og total uridelig. Under opsadling prøver hun at bide en hele tiden(normalt nipper hun efter en når man spænder gjord/lægger dækken på), men nu er det også når man strigler osv.. og har også lagt an til at ville sparke...Når man rider vil hun ingen ting, og bliver sur og utrolig hys(spænder op) hvis hun ikke får sin vilje. pt kan jeg ikke engang dreje(rider normalt MB)...Hun har været så sød hele vinteren, og vi var kommet rigtig langt i træning, og SÅ bliver det lidt varmere i vejret=bims hoppe:-( suk...
Sidste år var den også helt gal til tider..Havde en periode på ca 1 1/2 månede hvor hun var totalt energiforladt(havde dyrlæge ind over, hun mente det ville gå over efter noget tid)..

Har købt nogen urter(Stoppy Mare), som jeg er igang med(knap 14 dage). Men hun kan ik li dem, må gemme det i æbler med honning hældt på..

Har i andre erfaring med ting der hjælper. ??Som dyrlægen gør.. Hormonbehandling?, har også hørt noget med nogen sølvkugler de lægger op...?

på forhånd tak
Tanja

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hingstegal hoppe-Hjælp...
  • #1   3. mar 2013 Hvis hun får lucerne, så prøv at tage det fra hende - det har jeg hørt er godt. Modsat døjede jeg sidste år med at min ( også røde ) hoppe IKKE kom i brunst, og der hjalp det modsat da jeg begyndte at give hende lucerne :o)

Kommentér på:
Hingstegal hoppe-Hjælp...

Annonce