{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Prisen på min hest? {{forumTopicSubject}}

Hej! smiley jeg har min dejlige hoppe tilsalg smiley (kig på min profil) jeg vil høre af ud af billederne og og hvad hun kan om prisen er okay? er lidt i tvivl om hvad jeg skal sætte hende til smiley hun er jo kun en unghest! og hun er jo også en blanding men har dog MEGET stor possentiale for dressur og spring smiley men hvad synes i jeg skulle sætte hende til og det er JERES MENING jeg vil have smiley men ikk noget mega meget hønserøv for det gider jeg ikke høre på som fek.s. : den hest kan sku ikk en skid! sæt den dog til slagteren! sådn noget gider jeg IKKE og høre smiley Men... kom med jeres mening

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisen på min hest?
  • #1   27. feb 2013 Jeg synes din pris er fin på din smukke pony

• #2   27. feb 2013 Fin pris!

• #3   27. feb 2013 super tak smiley synes bare der er gået lang tid nu! smiley og vil så gerne have hende solgt for vores kemi er der ikk og hun står bare og glor og jeg laver aldrig noget med hende fordi vores kemi er der ikke smiley

• Elsi B
    Elsi B Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 55
    #4   27. feb 2013 tja.. Det er da en meget fin pony.. smiley
    Men markedet er bare SÅ ringe lige pt. så tror desværre ikke du får ret meget for den.
    Så egentlig synes jeg jo at det er en meget fair pris. Men det skal lige siges at jeg selv gav 3000 kr. for en renracet 5-års fjordhest med ok tavle der kunne det samme. Og det er jo ikke den type hest de fleste går efter. Den er jo mere skovturshest-typen hvilket prisen jo ikke kommer til at ligge bedre af.. så tvivler faktisk på at du får 8000 for den. Men du kan jo starte der og være villig til forhandling.. smiley

• #5   27. feb 2013 jo det lyder okay men er gået fra 12000 ned til 8000 nu smiley og vil sige hun har mest oldenborg i sig end fjordhest! det er kun farven der får hende til at ligne en lille fed fjordbolle smiley men tjaa et eller andet tidspunkt kommer der jo nok nogle og køber hende, men synes ventetiden er lang smiley

• #6   27. feb 2013 Altså jeg syntes også prisen er udmærket smiley Dog tror jeg også godt du kan regne med og skulle sætte hende lidt mere ned, om ikke andet bare være klar på at folk kan give en bud eller at prisen kan forhandles smiley

Ellers ville jeg foreslå du får taget nogle meget bedre billeder da dem du har er lidt intetsigende og lettere mørke, andet få styr på din tekst, få det delt lidt op så man hurtigt kan finde de facts man skal bruge som f.eks.
    højde, alder, navn, race osv smiley

Det virker nemlig meget uoverskueligt sådan som du har skrevet det i en lang tekst smiley

• #7   27. feb 2013 Jeg syntes også at prisen er fair, men markedet er virkelig skidt for tiden når man skal sælge hest, så du skal nok regne med at du bliver nød til at sætte prisen længere ned, hvis du gerne vil have hende solgt smiley
    Jeg gav f.eks 8500 kr for min for 5 år siden og i dag ville jeg nok kun få omkring 3-5000 kr for hende. Hun er så også traver, og det gider folk åbenbart ikke give ret meget for smiley

Det er ellers en fin pony du har, held og lykke med salget smiley

• #8   27. feb 2013 prisen er fair nok men desværre er der rigtig mange billigere og gode/ok heste på markede nu og tiderne er dårlige. du må som os andre væbne dig med tålmodighed og håbe det bedste du kan.
    min plag står eks til 6500 og har sagt prisen er fast.. har lidt den mening at hvis evt køber ikke vil give prisen så skal de ikke købe min.
    og jeg har tiden til at vente på rette ejer/køber.

held og lykke med salget

• #9   27. feb 2013 folk tænker ikke så meget på prisen på heste længere men mere hvad der kommer bagefter og derfor er der ikke ret meget salg i det lige pt. Desuden er der et hav af heste tilsalg. Prisen er fin og sætter du den for langt ned kan det også skræmme folk væk.
    Væben dig med tolmodighed eller skriv evt priside så ved folk der kan forhandles.
    Pøj pøj med salget

ps har selv en tilsalg så ved hvor svært det er at sælge lige pt.

• #10   27. feb 2013 Christina- hmm vil nok dele den lidt op nu smiley vi har det problem at min tlf ikke kan lægge billeder over da jeg smadrede den smiley så det er lidt svært og tage nye billeder smiley

Emilie og Gossip- Jeg søger da en travhest! smiley men uden at den har gået løb og helst også at forældrende ikke har gået løb! smiley og tak smiley

Team travfreak- tak for svar :)! ved ikke ellers hva jeg ska skrive smiley

mette- Ja kender det godt! det med en lav pris ;)! men puha! vil bare gerne have hende væk nu! for hun står jo bare og tænker "hvornår er det min tur?" smiley

• #11   27. feb 2013 TS

Mobil billeder vil jeg heller ikke mene er "gode nok" smiley
    Gode billeder sælger meget bedre ihvertfald ..

Om ikke andet se om ikke du kan finde en der bor tæt på dig som muligvis har et godt kamera eller har god erfaring som kan komme ud og tage billeder af din pony smiley

Men ja det meget arbejde hvis man bare gerne vil have den solgt hurtigst muligt smiley

• #12   27. feb 2013 christina- ja det har du ret i! smiley

• #13   1. mar 2013 Hvordan er hun fra jorden af og er du sikker på højden? Man bliver mistænksom, når du skriver at jeres kemi ikke passer. Hvad betyder det i dit tilfælde. Det kunne holde mig væk.

• #14   1. mar 2013 hun er godt nok lidt mere ivrig når man træner hende fra jorden end hun er på ryggen smiley det jeg mener med at vores kemi ikke er der er fordi jeg tager det MEGET seriøst når man skal binde et bånd til en hest. ronja vil ikke! nåår hun ikke vil binde et bånd så er vores kemi der ikke! smiley

Kommentér på:
Prisen på min hest?

Annonce