Tricks?? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ville bare spørge om hvordan man kan lære en hest forskellige tricks. Jeg ved godt at alle heste er forskellige og sådan men jeg læste engang en blog som beskrev hvordan ejeren havde lært sin hest forskellige tricks men bloggen blev desværre slettet. Så nu spørger jeg hvordan man kan lære sin hest tricks som: Kysse, ryste på hovedet, slikke sig om mulen og sådan. Har i en blog som i syntes er god til at lære sådan nogle ting eller har i en selv.
Skriv gerne links
Jeg lægger ud med at prøve at forklare hvordan man kan få hesten til at kramme:
Man starter med at stille sig ved hestens hals med blikket så man kigger på hestens bagdel. Så lægger man armene om hestens hals og hvis man nu står på venstre side af hesten skal man bruge venstre hånd til at holde en godbid som du holder ved din ryg eller der omkring så, når hesten så tager hovedet omkring dig for at få godbidden skal du lave en kommando (det kan være en lyd eller et ord. Når hesten så har spist godbidden roser du den rigtig godt eller giver den en godbid til.
Jeg ved ikke helt om du forstår det men jeg er igang med at lære en hest det og kan lægge et billede ud når han har lært det
dec 2011
Følger: 53 Følgere: 84 Heste: 14 Emner: 168 Svar: 1.168
dec 2011
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 50
dec 2007
Følger: 42 Følgere: 169 Heste: 3 Svar: 28
maj 2011
Følger: 25 Følgere: 222 Heste: 6 Emner: 204 Svar: 1.843
Snakker også om voksne folk som ligefrem kan slå en hest af ren refleks hvis den kommer farende med mulen mod deres ansigt fordi den vil kysse
dec 2011
Følger: 31 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 50
Tricks??