694 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ridestøvler ? Ridestøvler ?

Hejsa !!:)

Jeg har et stort problem når jeg skal købe ridestøvler, fordi jeg skal bruge str. 40, højden skal være 50cm, og læggen skal være 32- 34 cm.
Synes at det er svært at finde støvler med de mål ??

Er der evt. Nogle som ved hvor man kan købe nogle med de mål?
Det skal ikke være kunstlæder.
Og helst dressur ridestøvler, da jeg har springstøvler smiley

Håber nogle kan hjælpe smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridestøvler ?
  • #1   26. feb 2013 Jeg fik nogle Cavallo dressurstøvler (Cavallo Junior) hos nørrelund, jeg kan jo se du er fra fyn men desværre ikke hvor på fyn, så ved ikke om du kender det?
    Jeg vil ummiddelbart tro du kan bestille den størrelse man nu har brug for, jeg bestilte i hvert fald den skostørrelse, med den skaft størrelse jeg skulle bruge (34 rundt og 47 høj, ved ikke om de fås de 3 cm højere) og så blev de lavet og sendt til butikken nogle uger efter. De er super dejlige og kender flere der også kan lide dem, og så er det nogle pæne dressurstøvler synes jeg smiley

• #2   26. feb 2013 Du kan få specialsyet støvler, så de passer 100% til dine mål - det koster dog som regel et ekstra beløb, alt efter mærke og forretning smiley men det kan sagtens lade sig gøre. Start med at find nogle støvler, du kan lide (Cavallo, Petrie og De Niro ved jeg f.eks. specialsyer), og så snak med en forretning, der forhandler det mærke du vælger, så kan de hjælpe dig med at få dem lige som di gerne vil have dem smiley

• #3   27. feb 2013 Er der nogen af jer der ved hvad det koster at få dem special syet ?? smiley

• #4   27. feb 2013 Jeg læste ved en forhandler, at hvis man skulle have specialmål, kostede det 1000kr oveni. Ved så ikke om det er en generel pris eller om det kan svinge fra forhandler til forhandler smiley

• #5   27. feb 2013 Tak for svarende smiley
    Bor ikke på Fyn, men i Nordjylland smiley

Jeg var ude i en butik i dag, tror jeg bestiller nogle cavallo støvler som skal speciel syes smiley

• #6   1. mar 2013 Hvad skulle du af med så ?? smiley

• #7   1. mar 2013 Har ikke købt dem endnu smiley
    Men jeg vil gerne have sådan nogle cavallo grand prix plus
    De koster hvis mellem 3000-3500kr.
    Og hvis de skal speciel syes koster det hvis 600 kr. Oveni smiley

Jeg regner med at købe dem i Kinnerup Hesteartikler, der får man nemlig 20% på sin fødselsdag smiley

Kommentér på:
Ridestøvler ?

Annonce