{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.584 visninger | Oprettet:

Hvad vil i give (opstaldning) {{forumTopicSubject}}

Hej.
Hvad ville i give for dette: (Tæt ved bus, mellem Århus og silkeborg)

Facaliteter:
-Stor lys boks med vindue
-Ridehal 20x60 med store vinduer og god ny bund + springmateriel
-Udendørs dressurbane (indhegnet)
-Udendørs springbane af sand (indhegnet)
-God vinterfolde med træhegn
-Gode turmuligheder
-Roundpen/Rotunde
-Vandspiletov

Service: (Valg 1)
-Ind- & Udluk alle ugens dage.
-Wrap 10 kg dagligt
-Strøelse (halm)
-Udmugning/strøning hver dag
-fodring med foderautomater 6 gange dagligt (uden foder)

Hvad ville i give?

Service: (Valg 2)
-Ind- & Udluk
-Lejer sørger selv for wrap/hø samt foder og udmugning

Hvad synes i man kan tage for dette?
Svar gerne på hvad i vil give for hhv. valg 1 og valg 2

Mvh

Maria Skaarup

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil i give (opstaldning)
  • #1   25. feb 2013 Der er selvfølgelig også super store gode sommerfolde, men jeg vil gerne vide hvad vil give for vinteropstaldning....

• #2   25. feb 2013 inkl. ville jeg give omkring 2k, men det ligger sku nok højere.. smiley

• #3   25. feb 2013 hvad med sommer folde???

valg 1
    1200

valg 2
    800

• #4   25. feb 2013 Der er selvfølgelig lærke sommerfolde...

Vil du give 400kr mere for 10kg wrap om dagen, + tildeling af wrappen + udmugning... Tror ikke at du nogenside finder en sted med de facaliteter og fuldpas (undtagen foder- så ejer kan blande og tildelte, man skal bare selv betale)....

Men fair nok, det er jo det du vil give:-)

• #5   25. feb 2013 Valg 1 - 1000
    Valg 2 - 800

• #6   25. feb 2013 jeg er røv nærrig hvad sådan noget angår ja... og det med sommerffolden nårde dui at skrive inden jeg fik trykket opret.....

det lyder som et dejligt sted

• #7   25. feb 2013 er i slet ik klar over hvad ordentligt foder, strø osv koster?
    jeg skal give 1600,- for alt.. og der er kun en bane og et 23x16 ridehus..
    og det sys jeg er mega billigt!

• #8   25. feb 2013 1500 som max da man også selv skal købe foder, som hurtigt bliver dyrt

700

smiley

Hvad havde du selv i tankerne ?

• #9   25. feb 2013 Valg 1 - 1700,-
    Valg 2 - 1200,-

Er vandspiltorv udendørs eller indendørs og er der adgang til varmt vand?
    Har I rytterstue?

• #10   25. feb 2013 Jeg gir 800 kr. pr mdr. og det er dem som lukker hesten ud og ind og fodre hver dag og muger ud og skal ikke sørge for at købe foder, halm el. hø/wrap. Det jeg har tilrådighed er en stor uddørs ridebane, spring er også muligt + en dejlig natur til at ride tur.

• #11   25. feb 2013 Der er indendørs vandspiletov og kun med koldt vandt:-)
    Og ja, rytterstue, bad, toilet....

Jeg havde selv tænkt at det er et rigtig lækkert sted, som er rigtig smuk, hestevelfærd er i højsæde og tonen i stalden er god.

Jeg havde tænkt:
    Valg 1: 2000kr
    Valg 2: 1500kr

Er det for vildt?

Det skal ige siges at det er momsregisteret så staldejer skal betale moms af alle indtægter, og det siger også meget om prisen...

• #14   25. feb 2013 Man kan få en hest opstaldet med samme faciliteter for 6-800 kr. u/foder-hø-halm osv, hvor man selv muger smiley

• #15   25. feb 2013 Nu bor jeg på sjælland, så kender ikke så meget til priserne i dit område. Havde det været her, havde jeg gerne betalt 2900,- for valg 1. Det lyder super lækkert, så jeg tror ikke dine forventede priser er helt ved siden af. Ihh, hvorfor kunne det dog ikke være på sjælland?! Dog vil jeg have håbet at der var varmt vand, det betyder meget for mig smiley Og hvis folk skal ud og købe foder ved siden af, kan det godt være at mange falder fra..

Btw. er strøelse med i valg 2?

• #18   25. feb 2013 2500 kr for valg 1
    2000 kr for valg 2

Hos os giver vi 1970kr for stor boks m. Vindue. inkl udmugning hver 14. Dag, halm, foder 3 gange daglig. Pony boks giver vi 1570k. Ekstra: 250kr i mdr. For udlukning, 300kr i mdr. For hø/wrap

• #19   25. feb 2013 Der er godt nok stor forskel på hvad folk vil give...
    jeg kan umugligt gøre valg 1 for under 1800kr, og ved ikke negang om det kan lade sig gøre med 1800kr. foder kan købes på stedet, men måske kunne man gøre det inkl (så bliver prisen dyrere...

• #21   25. feb 2013 Hold da op der er nogle der vist ikke ved hvad tingene koster :0 synes dine priser er ganske fair, her ville det koste 500-1000 kr mere, men bor jo også i hovedstaden

• #22   25. feb 2013 mit behov svare slet ikke til alt det du tilbyder, jeg står for 600kr om måndeden, stor boks, med vinduer, folde, ridebane, og halm. ridehus meget tæt på.

jeg ksla dog selv sørge for alt, men vi deles om det i stalden så alle tager en tørn, og byrden dermed bliver mindre.
    vi kan gøre som vi vil, reglerne har vi selv lavet, og ingen blander sig i vores måde at passe hestene på.
    jeg trives med den frihed det giver mig at jeg selv bestemmer alt omkring min hest, både fold kammerater, foder tider, foldtider, hvor tit jeg muger ud, hvilken foder og hvor meget hesten får.

på nabogården mener jeg at de giver 2300 kr for en boks med alt pånær hø, det er dem med ridehuset.... så selv i vores område svinger priserne.....

i dit område er priserne generelt høje. jeg kan for de priser du selv tænker have mine 3 heste.... og dertil kommer kun smed og dyrlæge udstyr og forsikring, som det også ville hvis de stod ved dig.

jeg ville aldrig trods det at det lyder som en rigtig fint og godt sted, vælge at have min heste der

• #23   25. feb 2013 jeg giver 1750 for et sted tilsvarende valg 1.... dog inkl foder...

• #24   25. feb 2013 1:1800kr
    2:1000kr

Jeg giver selv 1100kr for boks med vinduer, hø både i boks og på folden, 20x40 ridehus, fodring 3xdagligt, ind og udlukning (vi hjælpes om indlukning samt mugning)
    Skal så selv købe træpiller og foder.

• #25   25. feb 2013 1 er også nærig
    men jeg synes man skal se hvad koster det i nærheden??

men tænker jo også man skal tænke på hvad man bruger af timer i stalden...

har lavet en udregning der skal måske kigges på hvad lang tid man bruger i stalden ,,,

profilbillede
  • #26   25. feb 2013 Lidt tættere på Horsens, stadig mod Silkeborg, har vi noget lignende. Dog Inklusiv foder, varmt vand i vandspiltov og her giver vi 2200 alt inklusive. Vi skal selv muge ud, men vi har en stor lækker boks med vindue, hestene står på spåner (kan komme på halm hvis dette ønskes) 20x60 hal som er dejlig lys, udendørs dressurbane, daglig foldordning, hø i boksen dagligt, rytterstue og badeværelse.
    I og med der ikke er foder med i prisen ville jeg mene det burde koste omkring 1900 kr ved jer. Beliggenheden lidt længere mod Århus gør priserne lidt dyrere, dog ville jeg for jeres egen skyld købe foder ind og sætte prisen inkl, da det ikke er al slags foder automaterne kan tage. Og hvis folk selv skal købe er det jo også deres valg hvad de kommer i hesten. Vi har 2 valg hos os og der er 5 kg dagligt foder med i prisen.
    Lucerne, melasse og olieholdigt foder kan automaterne ikke holde til, derfor vil det være svært tror jeg at lade folk komme med deres eget foder. Inklusiv foder ville jeg være villig til at give omkring 2300.
    Der mangler varmt vand hvilket virkelig ville sætte prikken over i'et, men man kommer langt med en elkedel.

• #27   25. feb 2013 Jeg bor på Sjælland, og her ville det nok koste ca. 2500. smiley

• #28   25. feb 2013 Selvom jeg selv er meget nærrig, synes jeg med alt det der tilbydes så er dine priser billige! (Kommer så også fra Sjælland hvor alt vist er dyrere)

Jeg giver selv 1000 kr, men det er for løsdrift med hø og halm, betaler foder ved siden af. Og et lignende sted hvor han bare skal stå i boks, m. indluk og udluk (ingen udmugning eller foder) så koster det omkring 2500 smiley

• #29   25. feb 2013 okay, der er da vist nogen som ikke ved hvad tingene koster..

Valg 1 - omkring 2000
    Valg 2 - 1300 ca.

• #30   25. feb 2013 Jeg giver 1350, for opstaldning inkl 10 kg hø, halm, stor boks, store folde, udlukning, stor udendørs nyanlagt dressur bane, roundpen, ovalbane, stort ridehus 35-70 vil jeg skyde på.
    Så jeg synes jo ikke at det kan være dyrere end det. Det her er 8 km fra Silkeborg centrum.

• #31   25. feb 2013 tror ikk du ska spørge hva folk vil give, men tag og kig på nogle opstaldings steder smiley personligt tager jeg 800kr for en stor boks med halm, ind og ud luk + morgen og aften fodring smiley og jeg er egentlig li glad med hva folk vil gi, for i prisen ska man indregne, strøm, vand, vedligeholdelse og ikk mindst den tid man bruger dagligt på hver hest der ikk er ens egen smiley og hvis jeg i nogle få tilfælde tilbyder a muge ud for folk tager jeg 300-400 kr ekstra pr måned.... alt efter om de står i en stor eller lille boks.... så syns bestemt sagtens man kan tag 2000-2500 kr for valg 1 og måske 500-700 kr mindre for valg 2.... kan ikk li læse mig ud a om valg 2 er med strøelse eller ej smiley

• #32   25. feb 2013 Valg 1 ville jeg give 1600 for.

Skal man selv købe wrap/hø ind ved 2 ´eren? Hvis man skal, ville jeg ikke give mere end omkring 900. Hvis der er wrap/hø med, så 1200.

Men det er svært når man ikke har set stedet, man ved jo ikke, hvor god ridehusbunden, boksene, turmulighederne osv er.

Det virker iøvrigt til at du allerede har regnet på det og har en forestilling om, hvad du vil have - men der er ingen grund til at blive stødt over, at folk vil betale mindre end hvad du vil have, - så opstalder de bare andre steder. smiley

• #33   25. feb 2013 Selv ville jeg aldrig give kr 2.000 og så uden foder. Desuden skulle jeg tilkøbe yderlig wrap/hø når i kun giver 10 kg, for det er for lidt for en hest på 600 og mere kg.

• #34   25. feb 2013 Hold da op folk ved slet ikk hvad sådanne noget koster.. smiley

Jeg vil sige at tilbud 1 kan du sagtens kræve 2300 kr for. Det tager også dug tid at ordne, og folk skal også betale for kun at nyde..

Tilbud nummer 2 ville jeg nok tage omkring 1600 kr for.

• #35   25. feb 2013 Hold da helt mund, det kunne være man skulle flytte til jylland hvis det er hvad tingene koster derovre! smiley Vi giver næsten 1300 kr i selvpasser stald, det vil sige at vi selv skal tage heste ud/ind på/fra fold, skiftes om fodervagter, betale mad, hø og strøelse selv. Men de står så også i storkøbenhavn klods op og ned af dyrehaven smiley

På sjælland ville dine tilbud nok koste minimum 3000 kr for tilbud et og 2000 for tilbud to! Så jeg synes roligt at du kan tage 2500 for tilbud et og 2000 for tilbud to smiley Men det er bare en københavners mening smiley

• #36   25. feb 2013 Valg 1 ville jeg give 2000 for og valg 2 ville jeg give 1500 for.

• #37   25. feb 2013 Samlignet med forskellige steder her i århus, kan du få opstaldning med alt, til 1600 som det billigste jeg har fundet, og det er med ridehal og lignende faciliteter du tilbyder.

Som det billigste uden foder og hø/wrap, er til 1350 for hest, 1200 for pony og faciliteterne er i top.

Der hvor jeg står uden hal, men med kanon ridebane og rounde, giver de 1600 for bare løsdrift, men det er så med kvalitetsfoder og hø/wrap. Står man i boks er det inkl udlukning. Jeg selv giver 600 men kommer også med alt selv.

Min point er, at hvis du fodre med kvalitetsfoder, kan du godt sætte prisen lidt højre, men hvis du kun vælger at tilbyde noget som vitaminer, havre, byg, roepiller eller lucerne hvor folk selv skal suplere op, bør du ikke sætte prisen for høj.

• #38   25. feb 2013 Lyder som et rigtig lækkert sted. Valg et ville jeg give 1800-2000 kr. for og valg to ville jeg give omkring 1000 kr. for.

• #39   25. feb 2013 (link fjernet)

her er hvad jeg giver, og det er helt nybygget smiley

• #40   25. feb 2013 Altså jeg giver 1800-1900 kr for alt. Ridehal, udendørsbane, turmuligheder, opvarmet sadelrum og rytterstue. Toilet, indendørsog udendørs vandspiltov, ind og udluk, halm, wrap og hø og udmugning. Det eneste man skal gøre er, at ride. smiley det er på Bornholm, hvor priserne minder om dem i jylland, slm er noget billigere end på Sjælland.

• #42   25. feb 2013 jeg giver 2600kr med foder, ridehus, halm, udmugning, stor springbane, dressur bane og stor skov(skovkort kræves) og 1xhold undervigsning:)

Kommentér på:
Hvad vil i give (opstaldning)

Annonce