{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

emilie
emilie
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99

sælge? {{forumTopicSubject}}

hej.. nu står jeg i den trælse sitiation at jeg måske skal sælge min unghest..
der er 2 grunde.. altså jeg er for stor til hende mine ben går næsten ned til knæene... jeg vejer ikke for meget men hun er svær at sidde på når jeg er så lang.
og så er det også sådan at jeg faktisk ikke har råd til hende mere.. hun står på rideskole og når jeg allerede har min anden vallak er det for dyrt.. min søster har så sagt at hvis jeg solgte hende og købte en større hun gså kunne ride ville hun gerne hjælpe med opstaldningen..

men min unghest har givet mig mit livs bedste år, og jeg elsker hende... men det ser bare så uharmonisk ud når jeg rider rundt på hende.. og så er der jo det med pengene..

jeg har sådan set ikke noget imod at sælge hende til en sød pige.. det er mere det med at hvis hun bliver kastebold..
for hun knytter sig meget til sin rytter...

og jeg er bange for at jeg ikek kan finde det perfekte hjem..

er der nogle herinde der har en ide?
ingen dumme kommentarer tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge?
  • emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#1   12. feb 2013 nej da jeg købte hende kunne jeg fint passe hende, men på et halvt år voksede jeg 15 cm ca. og nu er jeg blevet for stor... smiley

• #2   12. feb 2013 Man vokser da ikk 15 cm på et halvt år. så ender du da med og bliver 3 meter høj eller sådan noget..

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#3   12. feb 2013 hehe jo jeg gjorde åbenbart, før var jeg bega lav gik veninderne til skulderen nu er jeg højere smiley men bliver heller ikke meget højere.. troede bare ikke jeg ville blive så høj som mine søskende smiley

• #4   12. feb 2013 Jeg ville nok vælge at sælge hende, for jeg tror du vil aldrig kunne udnytte hendes fulde potentiale som ridehest når du er så høj og at du i det lange løb vil blive gladere for en anden hest.

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#5   12. feb 2013 julie: det er også hvad jeg tænker for hun har potientiale til det helt store og jeg vil gerne se hende med en lille rytter der kan få hende langt smiley endelig tak for et brugbart og godt svar smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#7   16. feb 2013 ida...: tak smiley har også sagt at hun kun sælges hvis rette ejer kommer ellers beholder jeg..:-)
    limserne: ja gør jeg skam også træner tricks og går langeture med hende men jeg kan bre mærke at jeg virkelig brænder for at springe smiley hun har allerede part af to men giver slet ikke nok smiley

Kommentér på:
sælge?

Annonce