{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

forsikring til lige min hest?:) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille hyp på 2½ år som jeg skal have forsikret. jeg søger lidt efter noget der dækker hvis han render ud af marken og smadre en bil. og hvor meget skal jeg forsikre ham for?
men er det nødvendig jeg forsikre ham for meget lige nu. altså det han er værd eller skal jeg bare gøre det for en 15.000 eller mindre? jeg bruger ham ikke så meget endnu, og tænker at han ikke rigtig kommer til skade. men det kan jo ske på marken såvel som på en træk tur? hvad har i andre gjort med jeres små baby heste?:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring til lige min hest?:)
  • #1   11. feb 2013 nu er min lige fyldt 3 år, men jeg har min forsikret for købsummen, hvis der nu skulle ske noget, og hun er fuldt forsikret ink. syge

• #2   11. feb 2013 okay. men syntes bare at det jeg købte ham for er lav forhold til hvad han er værd.:D så er lidt splittet. hvor er du forsikret.:)

• #3   11. feb 2013 Prøv at læse på 1st horse forsikring, find dem ved at google.

• #4   11. feb 2013 Det kan bedre svarre sig at sparre pengene op på en konto og så får man dem igen hvis der aldrig sker noget, sådan gør vi, vi er vores egen forsikring

• #5   11. feb 2013 Din egen indboforsikring skulle gerne dække, hvis han netop render gennem hegnet og laver skade på ex en bil. Kommer han til gengæld til skade, og du gerne vil forsikres mod dette, skal du have en ekstra forsikring der dækker ham.
    - Ansvarsforsikring er obligatorisk og dækkes af stort set alle forsikringsselskabers indbo, så ring og hør om han ikke er dækket der smiley Rigtig mange har deres heste dobbeltforsikret fuldstændig unødvendigt.

• #6   11. feb 2013 jeg er forsikret hos KDH , jeg stod også lidt i en situation om jeg ikke bare skulle spare pengene istedet, men er under uddannelse og har ingen forældre opbakning, så når man selv har betalt så dyr en hest, valgte jeg at forsikre alligevel.
    men ellers forsikre ham for det beløb du ville kunne finde noget ligende for, hvis det værst tænkelige kunne ske. mener at hvis du holder dig under 30-35 kg. så er det ikke lige så dyrt, over det beløb så går prisen et dyk op. jeg betaler 1700 hver 3 måned for min. men hun er også over den grænse

• #7   11. feb 2013 KDH.. smiley

• #8   11. feb 2013 Mener, at enten min inbo eller Merlins livsforsikring dækker, hvis han laver skader på andres ting. Begge er i Alm. Brand. Merlin er livsforsikret for 15.000 (overtog fra sælger), jeg har ikke nogle af de andre forsikringer, han har aldrig været syg, så jeg er glad smiley
    Jeg giver 820,- om året for, at have ham livsforsikret smiley

• #9   11. feb 2013 team alonzo...:
    har en opsparing. men min hest render ud af hegnet og vil ikke stå og betale en mercer til 500.000 fordi min hest bliver kørt ned.. smiley han skal forsikres. ikke kun for min egen skyld men også for andres...

jannie G: bor ved min svigermor hvilket vil sige hun så skal ind som ejer af ham også. og det er ikke en mulighed.:)

natalie: ja okay tænker han kan gå for 20 måske?:)

• #10   11. feb 2013 Min er ved og blive rykket ind til alm brand har i de næsten 2 år jeg har haft min hest været ved frist horse men det gør vi ikke mere da de lovede i Gud og grønne skove og nu er selv risikoen på 2000 kr og dengang jeg fik dem som forsikring var den på 0 kr... Ikke sjovt....

Alm brand er godt... smiley
    De dækker heldigvis også kolik heste hvis de får det.....

• #11   11. feb 2013 Er du sikker på det? Jeg bor sammen med kæresten og er dækket af hans ansvarsforsikring og det er min hest også. Ved godt at det ikke er helt det samme smiley

• #12   11. feb 2013 ja det lyder fint smiley så længe du er tilfreds, smiley

• #13   11. feb 2013 jannie. jeg er ikke helt sikker men der er nemlig en ude fra stalden hendes mor er medejer på papirene pga det der indbo noget.:) men må nok lige ringe og spørge af.:)

• #14   11. feb 2013 min hest er også dækket ved min indbo og jeg har den også opstaldet ude

Kommentér på:
forsikring til lige min hest?:)

Annonce