at få motivationen tilbage s: {{forumTopicSubject}}
Hej HG'ere
Jeg ved godt der nok er mange forskellige meninger om det jeg ska til at skrive nu, men bliver nød til at spørger..
Jeg købte i sep en unghest der var rå, og har selv klaret tilridningen og er stadig igang med videreuddannelsen, men syntes virkelig jeg er kørt sur i det.. syntes bestemt ikke det er sjovt eller fedt mere..
Ved ikke om det er er årstiden eller hvad..
Andre der har prøvet det eller har idéer til hvad jeg kan gøre for at få glæden tilbage?
Vil virkelig ikke opgive det da jeg normalt virkelig brænder for det..
Det har "kun" stået på i en måned efter min gamle hest og bedste ven nogensinde blev aflivet..
At jeg så kørte galt sidste fredag og ham der var skyld i ulykken nu har lagt sag an, gør heller ikke ligefrem at overskudet sprudler..
Men vil SÅ gerne holde hende igang da hun er 6 år iår og pga manglende tid hos tidligere ejer aldrig er kommet igang.. før hun kom til mig, som 5 års... hun vil SÅ gerne lære noget og husker fra dag til dag og er super koncentreret og engageret i ridningen , så jeg SKAL holde hende igang og fortsætte hendes udd..
Nogen der har nogen erfaringer der evt kan hjælpe mig med at få min motivation og 'lyst' tilbage??
please ingen flabede, snobbede eller negative beskeder!!!
dec 2012
Følger: 150 Følgere: 124 Heste: 12 Emner: 183 Svar: 1.951
Blogger
Følger: 65 Følgere: 72 Heste: 10 Emner: 147 Svar: 765
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Lav hvad du har lyst til med hesten - istedet for at fokusere på at nu SKAL den videreuddannes :o)
dec 2012
Følger: 150 Følgere: 124 Heste: 12 Emner: 183 Svar: 1.951
Holder ved, for regner med det går over igen og så laver jeg det jeg nu lige orker
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 9 Svar: 48
Blogger
jul 2005
Følger: 67 Følgere: 109 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.552
Kender det godt med at køre sur i det - men det lyder et eller andet sted til måske at ligge mere i din mangel på overskud, end mangel på motivation?
Blogger
Esther: Det syntes jeg bare at jeg har prøvet, ( ER konkurrencerytter nemlig
problemet kan måske også ligge en smule i at det sted jeg bruger ridehuset må vi, udefra kommende, kun være der før 16.00 og efter 20.00..
I de 4 timer må vi ikke være der, da folk der står opstaldet der, skal have ridehuset -_- og når jeg først har fri 15.30 de fleste dage og først er hjemme fra skole omkring 4 tiden er det mega svært.. specielt fordi det efter 20 bare bliver en hel natteforestilling, og skal alligevel op klokken 5.20 for at nå det hele om morgenen.. det gør det så heller ikke nemmere at det er sååå mørkt... så virker det meget værre end det er -_-'
okt 2007
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 532
Jeg ved ikke om det er et dumt forslag, men hvis du er helt og aldeles udbrændt og nu der er en masse ting i privatlivet der bare ikke spiller pt, hvad så måske med en dygtig part for en kort periode? (Hvis du har en dygtig veninde eller noget)
Det ville være synd og skam hvis du helt tabte pusten! Det er fint nok at tænke på hesten, men husk at tænke på dit eget ve og vel også!
Jeg håber du finder overskuddet og motivationen frem igen! Held og lykke med det hele!
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 171 Svar: 1.335
Tror også lidt at det ikke direkte er din motivation, men også at du måske føler dig overumplet af alle disse ting, og derfor ikke helt føler det overskud til at klarer tingene
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 219
nov 2008
Følger: 82 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 219
mar 2008
Følger: 108 Følgere: 114 Heste: 4 Emner: 194 Svar: 2.093
Jeg har det på samme måde, dog ikke med ridning, men med skole istedet.
I november fandt vi en af vores heste død på folden, senere på måneden sad min bedste hesteven fast i traileren og blev skadet, i december døde min højtelskede bedstefar pludseligt, i januar døde min børnehaveleder og min mors gode veninde og for to uger siden brækkede en af vores heste benet og måtte aflives. Aldrig har vi været forfulgt af så meget uheld som nu, så min motivation for skole og indimellem heste er helt i bund. Har svært ved at finde glæde ved noget pt. Så kendrr følelsen!
aug 2007
Følger: 84 Følgere: 85 Heste: 4 Emner: 54 Svar: 454
Blogger
Jeg står hos mig selv og har simpelthen ikke råd til at flytte hende op på SIV.. 4800,- om måneden.. hvilket og bare ikke har .. :s
~Kathrine Lundqvist Olesen ~ : Ja det gør jeg og har en anden dygtig til at ride hende også en gang imellem.
Trine Andersen. R.I.P Rosetta!
Marielouise J: Ja jeg kan bare ikk tillade mig at lade hende stå.. det bare ikke godt nok for hende, da hun har haft mange svigt hva angår ridningen hos tidligere ejer, så hvis der en gang imellem bare går 2 dage uden rigtig ridning, kan jeg mærke hun tvivler på mig med det samme, og bliver rastløs og smadre nærmest stalden.. så det går ikke :s
Eðall Hestar !:
Puha da en omgang du også har fået :s
at få motivationen tilbage s: