{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad betyder
  • #2   5. feb 2013 hvis der står købt som beset er den ikek undersøgt og gl ejer hænger på fejl, som en dyrlæge kunne have fundet hvis den havde været handlesundersøgt..

• #3   5. feb 2013 Købt som beset, er det det du mener? Så vil jeg vælge og sige lige modsat, sig for guds skyld nej! Det betyder at det du ser er det du får. Den er ikke tjekket, og evt. Skjulte fejl må du tage med, da du har købt hvad dit øje har "set"

• #4   5. feb 2013 BONDETOS..... Damn, der var du hurtigst;-)

• #5   5. feb 2013 der står ofte 'sælges som beset derfor er prisen på hesten lav', har lagt mærke til at det ofte er heste til 4.000-10.000 der sælges som beset. hvis hesten så viser sig at have fejl, er det så gl. ejer der skal betale det eller?

• #6   5. feb 2013 Købt som beset = du har selv undersøgt hesten og finder den god.

Ikke noget med dyrlæge eller garentier, det er fortrinsvis den benævnelse man bruger i handler med billige heste, dyre heste vil købet normalt være forudsat at hesten går igennem handels undersøgelse og billeder mm.

• #7   5. feb 2013 Køber hæfter som oftest selv for fejl og mangler, hvis købet er som beset. og derved går sælger fri.

• #8   5. feb 2013 super tusind tak for det smiley

• #9   5. feb 2013 Rebecca p..

Ja lidt hurtigt må man være en gang i mellem...

De må ikke skjule en fejl, som de har kendtskab til ..
    men hvis det kommer en fejl efter handlet er det dit eget ansvar..

Grunden til ofte er ved billig heste er at man ikke vil bruge på 5000 kr for og få en hest undersægt til 5000 ...

Jeg købt Tarzan som beset da jeg ville tabe penge på at få ham undersøgt og kunne sætte få det samme for ham ved slagt hvis der kom noget...

• #10   5. feb 2013 jeg købte min uden undersøgelser, det vil sige, købt som beset..
    Jeg fandt så senere ud af at han havde løse led, hvor gamle ejer sagde når ja han har løse led, da jeg mødte dem 6måneder senere og fortalte han smækkede benene sammen så han skulle gå med gamacher..

Så ja køber du som beset er det ris til egen røv hvis der er fejl som først ses senere..

• #11   5. feb 2013 BONDETOS: hehe;-)

Men må ejer godt vælge at de vil "sælge" som beset? Er det ikke et valg der skal tages af køber? Hvis man som køber vil ofre det er man vel i sin fulde ret (velvidende at det vil mange naturligvis ikke i denne prisklasse)

• #12   5. feb 2013 rebecca..
    Både og.. jeg sagde til køber af min gamle hoppe at hun var så gammel så hun ville blive solgt som beset og evt. fejl kunne jeg ikke tage mig af, samt kunne ikke tage hende tilbage grundet ny hest og derfor ingen plads, penge eller tid til hende..

Det indvilligede de i og underskrev en kontrakt med det..
    Så både og.. man kan godt som sælger sige det, køber må jo så bare tage beslutningen om de vil tage chancen

• #13   6. feb 2013 Ja på en måde kan køber bare lade vær med og købe hesten...

Kommentér på:
hvad betyder

Annonce