{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

min hest har måske en svulst {{forumTopicSubject}}

min hoppe har det sidste stykke tid været lidt underlig.. de sidste par måneder har flere og flere andre hopper reageret på hende, som om hun var hingst. altså blinker og tisser efter hende osv...

idag da jeg ville lukke hende i en lille hegn med græs (der er intet på folden), så sprang hun sgu over, og ville hen til de andre heste. og hun er ellers ALDRIG afhængig af andre heste...

da hun så kom på folden prustede hun, og begyndte at hoppe på ryggen af de andre hopper, som om hun ville bedække..

da en fra stalden skulle have dyrlæge til sin hest, spurgte jeg hende lidt i sjov hvorfor min hoppe tror hun er hingst... hun sagde det KUNNE være en svulst på ægge stokkene...

jeg ringede så til min egen dyrlæge, for dyrlæger mener altid noget forskelligt..

han synes jeg skal få hende scannet og taget blodprøver på hende. for det KAN være. for det er ikke normalt hun reagere sådan....

hun er i forvejen i behandling for at have for lidt røe blodlegmer.. det KAN stamme fra svulsten hvis der er en. som så tager de røde blodlegmer, og så producere et forkert hormon i hendes krop...

jeg begyndte bare at TUDE...

jeg skulle så gøre op med mig selv om hun skal på dyrehospitalet HVIS der er noget... og hun skal bare afsted... så må det koste hvad det koster...

suk smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hest har måske en svulst
Kommentér på:
min hest har måske en svulst

Annonce