{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Indfarvning af udstyr :) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
- er der nogen af jer der har erfaring med at indfarve udstyr, tænker bestemt på hovedtøjer smiley

Har et new tan farvet sidepull som jeg gerne vil farve brun smiley
Vil farve det med narvsvært, og selvfølgelig rense det først ..

Men har i prøvet det ??
Og var det vellykket smiley vil gerne se billeder, af alle slags indfarvninger. smiley

Tak! På forhånd .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indfarvning af udstyr :)
  • #1   2. feb 2013 Jeg har indfarvet mange sadler og trenser.
    Hvis man er RIGTIG grundig med afrensningen, og pudser rigtig godt efter, så er det ikke så svært, men arbejd for alt i verden udenfor. Jeg har ødelagt både mit nye køkken og mit trægulv i stuen, fordi jeg har spildt narvsværte smiley

Under min profil, har jeg et album, hvor der er blillder af en sadel på forskellige stadier af processen.

• #2   2. feb 2013 Også her. Bare husk at tørre læderet af med acetone ( og udendørs!) inden du giver det narvsværte.
    Det affedter lædere så den nye farve blir mere ensartet.

• #3   2. feb 2013 Har osse er album, og mener at der står hvordan det gøres i en af kommentarerne smiley og hat osse indfarvet næsebånd og trenser... Alfa omega er afrensning, først med sæbe og derefter plejer jeg at give den en gang vand blandt med sprit for at fjerne overskydende fedt...

• #4   2. feb 2013 Virkelig flotte resultater smiley
    Jeg vil gerne have det gjort brun, en pæn brun ikke for mørk. Hvilken farve skal jeg så købe ?? smiley i må gerne smide nogen links, eller hvor kan man købe det, så man ikke behøver købe på nettet. . Smiler

Kommentér på:
Indfarvning af udstyr :)

Annonce