5. dec 2008 Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 186
Smed i Nordsjælland anbefales {{forumTopicSubject}}
Da der tit efterlyses smede i Nordsjælland, kan jeg varmt anbefale Registreret Beslagsmed Lars Gorski. Han bor i Kokkedal. Han overholder aftaler. Min hest havde tabt en sko den 20 Dec 2012, Sms'ede ham og han lovede at komme næste dag. Han var der meget tidligt, Fredag morgen den 21 dec, for at kunne overholde resten af sine aftaler den dag. Han tog ikke noget for det, selvom det var 14 dage siden, min hest havde fået nye sko. Det er service Tjek hans info og priser på hans hjemmeside www.beslagsmedlarsgorski.dk/
Han har også en facebookside, for hans fans Han er simpelthen så rar og flink www.facebook.com/pages/Lars-Gorskis- Beslagsmedie/420106434667266
En meget tilfreds Malachi
jan 2011
Følger: 24 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 51 Svar: 179
Men jeg holder mig nu til Allan Daugård han er rigtig god til hestene og til at snakke med, og hvis man akut står med en tabt sko kommer han hurtigt, smser altid en halv time før han er hos hesten, og man kan få arbejdet på regning hvor man har 8 dage til at betale.Han har 33 års erfaring og er god, han kan kontagtes på 40743934 svare dag og aften
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 186
Smed i Nordsjælland anbefales