{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

haha (: - fed tur i dag :D {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, så havde vi en fed tur i skoven i dag smiley
Vi var 5' tøser afsted i skoven for at skridte af, og det gik da også fint smiley .
Det var ; Line F på Felix ( hun er herinde ) , Kathrine på Aslak-Thor , Cecilie på Lonnie , Line på Bertil og mig selv på en 4 års fuldblods araber ( en pony ) - Khalit ..
Alle ponyer ( og de to heste ) var rigtig søde de første 50' meter, men da vi havde redet ca. 100 meter og ikke mere da, så begyndte Khalit at gå mærkeligt med hovedet, så skulle jeg hoppe af for at fjerne pandebåndet, OG DET VAR BØVLET smiley .. Så rider vi ikke mere end 200-300 meter, så var der noget med det nederste næsebånd, som åbenbart irriterede den, så måtte jeg hoppe af for 2' gang for at rette det til smiley .
Da jeg så sad i sadlen for 3' gang besluttede vi os for at tage en anden vej ind til skoven smiley - og turen gik kanon derefter :):):):) ..
<b>Og da det så ikke er min egen pony, havde jeg INTET udstyr til den, så måtte samle et hovedtøj som sad MEGA DÅRLIGT smiley , men bedre end ingenting smiley .. OG min egen sadel smiley Og et underlag hvorpå der stod ' FELIX SØR smiley ... niiiiiiice :b ..
Syntes lige det skulle med smiley ..

Knus <b>A-M Knudsen</b>

vil meget gerne have kommentarer / jeres meninger om turen smiley ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  haha (: - fed tur i dag :D
Kommentér på:
haha (: - fed tur i dag :D

Annonce