Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste oplevelse?
  • #1   19. nov 2006 Tjaah . . . Ved jeg ik helt..
    Hehh
    Hva r din??

• #2   19. nov 2006 Rigtig mange oplevelser med mine skønne heste .
    Men den bedste oplevelse da jeg fik lov til at se Shalom blev født smiley

- Så har der jo været så mange skønne ture på julle..

Og så mange gange jeg er blevet overrasket til stævne af min lille dreng , hihi smiley

• #4   19. nov 2006 Min bedste oplevelse var.. da jeg haved en hel dag med min dejlige hest.. hvor jeg bare kunne strrgle og nusse med hende.. uden at skyuklle nohget andet.. og så en dag jeg red med min sæster (hun har også traver) hvor vi haved fart over feltet .. det pljer vi ellrs ikke :).. den tur vil jeg aldrig glemme.. man kunne virkelig mærke hestene NØD det

• #5   19. nov 2006 det må værre sommeren efter jeg fik ganti, hvor jeg var ude og ride på stubmarker, hvor jeg bare gav slip på tøjlerne og lod ham løbe, og så kunne jeg stoppe ham bagefter, jeg blev bare så glad.. men det kan jeg desværre ikke mere, da han er blevet for stærk, og jeg er nød til at have fat i ham hele tiden.. øv..

• #6   19. nov 2006 da Aprilsnar blev født 1 April.... men ellers da jeg kom ned og prøvede hende hos berideren, jeg havde opgivet nogensinde at få rytter på hende, for hun var rædselsslagen for alt der lå på hendes ryg, om det bare var et halmsstå... men da jeg kom ned til berideren, lagde han sadel og hovedtøj på hende, UDEN at hun stod bundet eller noget... og hun var 100% styrbar, og gik perfekt til bidet med den rigtige holdning, og det hele... Det et en dag jeg ALDRIG glemmer... vil Aldrig kunne finde på at sælge hende efter den oplevelse... uanset hvordan hun opfører sig nu...

Kommentér på:
Bedste oplevelse?

Annonce