{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515

Mangler kærligheds råd <3 {{forumTopicSubject}}

Jeg kan enormt godt lide en der hedder Mikkel... Vi har været venner gennem lang tid, men mine følser har bare taget en skarp drejning, jeg føler han også er lidt interesseret i mig..
Jeg kan ikk lide at spørge direkte, da vi jo 'bare' er venner, så vil det virke lidt underligt pludselig at spørge om han tror at der bliver noget mellem os (men det er nok det jeg bliver nød til i sidste ende)

Nogle der har nogle gode kærligheds råd ?
(på nær at spørge direkte) ;p

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mangler kærligheds råd <3
  • #1   18. nov 2006 okay tusind tak (:
    Det vil jeg prøve smiley :D

• #2   18. nov 2006 Hm. Jeg har haft (eller rettere sagt: har) et mega crush på en af fyrene fra gym.

Vi er begge to MEGA HAMRENDE GENERTE-og så er der også lidt det i vejen at han er 1. årgang og jeg er 3. årgang, så det er ikke så naturligt for os at snakke sammen, hvis du forstår smiley

Jeg ved godt det her nok er verdens mest forkerte kærlighedsråd; men vi har bare klaget vores kærlighedskvaler ud til begge vores næreste venner, som åbenbart har snakket sammen om at de synes vi skulle have noget sammen, når de har været hamrende fulde.
    Så har min veninde jo sagt til mig, hvad ham jeg kan lides ven har sagt til hende, og så bliver man lidt mere selvsikker. smiley

-og ja, så har vi bare været rigtig rigtig fulde og han er taget med mig hjem og sådan smiley og så er situationen jo perfekt til at snakke om, om man skal føre det videre, når man vågner op halvnøgen ved siden af sit hjertes udkårne med voldsomme tømmermænd >_<

:Phåber det er forståeligt. 8-)

Kommentér på:
Mangler kærligheds råd <3

Annonce