{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Film fra Frieser-hingstekåring 2013 {{forumTopicSubject}}

Det er som sådan ikke nogen diskussion, men blot et ønske om at dele lidt film fra den årlige KFPS-hingstekåring, som løb af staben i weekenden.. Som frieser-folk, møder vi indimellem mange fordomme om hvordan frieseren er af sind, hvad den kan bruges til, osv.. Af mærkelige årsager tror mange mennesker, at de har et ubehageligt sind (vi plejer at joke med, at folk mener, at de er "livsfarlige" smiley ), og at de kun kan bruges foran en vogn.. Ganske rigtigt, så tar de sig fantastisk godt ud for vogn, men der er mange andre muligheder, og deres sind er helt fantastisk at arbejde med.. Det med sindet, kan jeg nok ikke overbevise folk om, før de møder dem, men anvendelsen kan jeg godt argumentere for ved at dele lidt film fra årets hingstekåring i Holland smiley Om ikke andet, så håber jeg at i kan nyde deres helt sublime udstråling i showet...

På min profil kan der også findes en film af selve kåringen, hvor nogle af hingstene viser deres fantastiske gangarter...

http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/305386-kfps_hingstekaaring_2013___show

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Film fra Frieser-hingstekåring 2013
Kommentér på:
Film fra Frieser-hingstekåring 2013

Annonce