3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
ny hest :D *at glæde sig* {{forumTopicSubject}}
god aften HG! her kommer lige en lille glædes tråd (+lidt af det sædvanlige brok )
jeg har gået og været lidt trist den senere tid fordi at min pony Bella er begyndt at blive sur på mig, hvis jeg f.eks går ind i boksen for at stå og nusse og snakke med hende så bliver hun sur og lægger ørene tilbage og nogle gange så spiser hun videre af sit wrap andre gange drejer hun hovedet væk fra mig,
og det har gået mig ret meget på at min egen pony ikke engang kan lide mig mere
forleden dag kom jeg til at tænke på da vi fik hende hjem og hun blev sur bare fordi man lige stoppede og sagde hej til vores shetlænder, sådan lidt jaloux agtigt.
så tænkte jeg på at der kunne være fordi at hun føler sig lidt overset/jaloux fordi at jeg jo også har Rosemarie (plag på 1½ år ) som jeg fik i marts sidste år, og hun så mener at jeg bruger for meget tid på Rosemarie i stedet for på Belle.
så i går snakkede jeg ikke særlig meget med Rosemarie og meget med Bella, og tænk! hun var ikke lige så sur på mig som hun plejer så det er måske nok alligevel ikke mig der er noget galt med det gør mig lidt glad
ved godt at nogle mener at heste ikke føler sådan og jeg bare giver dem menneskelige egenskaber som de ikke besidder, men det er altså min teori, vi har alle vores mening
Og så til den største glæde! i morgen skal jeg hente min nye hest! det var sådan lidt pludselig søndag aften at vi fandt ud af at vi skulle have en til
det er en tyroler haflinger, lige som Bella, hoppe og hun er syv år
glæder mig enormt meget til at se hende (ja jeg har ikke set hende endnu).
og til at komme til at lære hende at kende og ride hende
vi har snakket med ejeren og hun lader til at være en god pony
så det bliver rigtigt spændende, så de sidste par dage er gået med at gøre klar til hende
sorry det blev lidt langt
tja det var lige hvad jeg havde på hjertet
hvordan går det hos jer? sket noget spændende for nylig?
jun 2010
Følger: 54 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 765
for efter jeg har fået min nye Lady, så er min gamle Fjolle Lukas mega jaloux, fordi det nu ikke er ham der får alt opmærksomheden.
han gå tit imellem Lady og mig, og så er det ham der skal kæles/kigges på. og han puffer og skubber til en hvis man ikk lige kigger på ham 2 minutter.
så jow, tror bestemt godt, at de kan være jaloux. så må folk mene hvad de vil
anyway. tillykke med den ny =) blir da spændende.
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
en fra min klasse har ligefrem sagt, og jeg citerer: "heste tænker ikke og de føler ikke"
og han er hestemenneske! (og han er også enormt mærkelig)
og tak!
jun 2010
Følger: 54 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 173 Svar: 765
bare ikke i samme omfang som os.
men han burde da ikke være hestemenneske hvis han siger sådan... *griner*
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 181
Har lige fundet det lækreste opstaldningssted idag og er nu klar til at få den hjem skal bare lige finde den
mar 2011
Stine: ej hvor dejligt håber for dig at en af dem bliver din nye hest det er så dejligt at have noget at gå og glæde sig til
har nu fået hende hjem hun virker rigtig dejlig selvom jeg ikke kender hende så godt endnu kunne nok ikke have fundet en dejligere pony (jo dem jeg har i forvejen selvfølgelig )
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 181
Dejligt at hun virker sød heldigt,nu når i har taget en chance, sådan bare lige at hente hende
Det gjorde vi engang med en pony jeg havde, og det var simpelthen den bedste pony i verden, han fulgte efter mig som en hundehvalp, ingen andre end mig kunne hente ham på folden og jeg kaldte bare på ham, så kom han løbende og vrinskende
mar 2011
ja det var rigtig heldigt
ej hvor dejligt det er så skønt med sådan nogle ponyer
ny hest :D *at glæde sig*