{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

Heste drikker ikke vand i stalden! {{forumTopicSubject}}

Haha - nu skal i hører den bedste! smiley

Min kæreste og jeg er ved at få lavet den stald hvor jeg skal have 2 bokse i, og 2 heste. smiley Så kom der en forbi som er en bekendt (ikke en af de gode af slagsen) og som også tilfældigvis er vores nabos fætter (de er heller ikke just glade for ham :p). Nå han havde ordnet noget for vores nabo, og så kunne han lige se min kæreste i indkørslen, så kørte han lige ind og de begyndte at snakke lidt.

- Vi har ikke fået sat boksene op endnu, men vi har gjort klar til vand (vandkopper) og vaskeplads. Vi venter bare på at boksene kommer hjem, så de kan sættes op.

Så står de og snakker derinde i den kommende stald, og så siger vedkommende pludselig: "Hvad er det? Skal der være vand herinde?"
Og min kæreste svarer selvfølgelig: "Ja, hestene skal jo have vandkopper sat op så de kan få vand hele tiden."
(rørene er også frostsikret, så der burde være 0 problemer der smiley )
- og nu kommer det!

Så svarer vedkommende: "Haha! Vi har haft heste i mange år derhjemme og heste drikker altså ikke vand når de er inde i boksen/stalden! Så vores har aldrig haft vand inde i boksen/stalden!" (WHAT?!)

- Jeg var der ikke ved denne samtale, hvis jeg havde været skulle jeg nok have fortalt ham en ting eller to!

Hvad fanden er det for en holdning?!
Så vidt jeg ved så siger loven da at alle dyr skal have adgang til frisk vand hele tiden?

Hmm... Jeg må tage en samtale med Bounty om at han altså ikke må drikke vand i stalden, fordi det gør heste altså ikke(!) når man er inden i stalden! (NOT!)

Jeg var i chok da min kæreste fortalte mig dette smiley Det er godt nok en påstand jeg aldrig har hørt før!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste drikker ikke vand i stalden!
Kommentér på:
Heste drikker ikke vand i stalden!

Annonce