{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Er så træt af hende {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld men skal ud med det her nu.
Jeg er så træt, af en tøs der kommer i stalden.
Hun har lige fået sin egen hest, og jo den er da fin. Hun bliver ved med at spørge om råd, og der er også fint, men når du så siger noget, gør hun de stik modsatte. Hun har før redet min hest, men jeg må ikke engang trække hendes hest.
Hun bliver ved med at spørge, om jeg har været ud og ride eller skal ud og ride, idet hun ved jeg lige har mistet min egen, og kun har en avls hoppe, jeg må skridte på.
Når man spørger om hun vil med på tu,r og hun siger ja, brokker hun sig over, vi kun kan skridte, og ødelægger turen med at gallopere afsted, så man knap nok kan holde den hest, man sidder på.
Min søster har så lånt ponyen derude i stalden, og hver gang vi aftaler forud, at hun skal ride den dagen efter, tager hende tøsen den så, selvom hun har sin egen hest.
hun ordner kun ting ved hendes egen hest, men regner med at alt hvad jeg har er udstyr, også er hendes. Siger du noget til hende, bliver hun stik tosset, da hun er jordens største forkælede møg unge ja undskyld.
Nu gider jeg snart ikke mere, så hvad skal man gøre???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så træt af hende
  • #1   16. nov 2006 la være med at være sammen med hende? find en anden at ride tur sammen med. og når hun spørger om råd så sig: du lytter jo ikke efter alligevel

  • #4   16. nov 2006 Ignorer hende..lad være med at bruge tid og kræfter når hende når du alligevel ikke kan holde hende ud.
    Lad vær med at ride tur med hende og hvis hun bruger nogle af dine ting uden at spørge, så sig til hende at det vil du ikke have uden hun spørg først


  • #5   16. nov 2006 Lade hende være, lade være med at være sammen med hende ?

    Det gør jeg, da jeg udmærket kender typen.


  • #6   16. nov 2006 jeg kender godt det med at andre tager ens ting, selvom de bliver lagt tilbage er det pisse træls man ikke spørger om lov.. så jeg har købt en stor kasse/box med hængelås smiley

  • #7   16. nov 2006 ja det værste er hun tager det som en selvfølge at hun skal med ud og ride.
    hun er altid i stalden når jeg er der.
    Hun er 13 min søster er 15 den anden af mine søskende er 12 selv er jeg 21.
    Jeg her desværre ikke mulighed for at låse min ting inde da jeg deler med min lillesøster på 12 da hun selv har pony i stalden også.
    Jeg har prøvet på en pæn måde at sige hun skulle passe sig selv og så bliv hun stik tosset og skabt sig som en 5 års


  • #8   16. nov 2006 haha kender det godt kender en der ikke havde redet i lang tid og (1 år) og så fik hun sin egen fordi at hun syntes det var kedeligt at ride på rideskolens pony'er men hun var jo ikke ret rutineret og der var en masse bøvl med hende pony og familien spørg hele tiden os andre i stalden om hvad de skal gøre...ret irreterende for de kan næsten ikke noget selv

  • #9   16. nov 2006 hmm. jeg ville også give hende en ordentlig gang udskæld, hun lyder godt nok som en møgunge..
    Man kan godt få hængelås med 2 nøgler til smiley


  • #10   16. nov 2006 ja meget men det er nok bare til jeg sprænger over for hende for jeg er dælme træt af hende

  • #11   16. nov 2006 Frys hende ude.

  • #12   16. nov 2006 Aj hvor surt!!. sig til hende ta hun skal holde nallerne fra dine ting!. og hvis hun begynde rog skabe sig så sig dog til hende at det der ikke hjælper. har haft ne veninde og når hun blev sur på en sendte hun de så kaldte "dræber blik" og en dag var det bare nok så sagde ej3g har hun lige så godt kunne droppe de blik for de hjalp ikke! også stopper hun den dag!, så det kunne jop prøves;):D men håbe rhun snart fatter det elelr få lås på dit ska med 2 nøgler til!:P

  • #13   16. nov 2006 Jeg ville også give hende et møgfald.. det der er der ingen der holder til i længden.. Efter min mening lyder hun langt fra moden nok til at have sin egen hest/pony!

  • #14   16. nov 2006 sig din mening på en pæn måde og undgå hende! Har haft det samme problem, men nu var det så i vores egen stald, så til sidst da det blev for meget fik de en advaresel (både mor og datter) om at næste gang var det ud..
    Men sig din mening og undgå hende.


  • #15   16. nov 2006 Undskyld... men hvis pigebarnet kun er 13 år, så kan en del af forklaringen ligger bare i hendes alder....

    For det første... Det kan ske at hun har misforstået det i har forklaret hende???

    I den alder har mange en opfattelse af at de er supermennesker og skal bevise at de er i stand til at klare sig selv...

    I den alder har man svært ved at forstå at ikke alting bør ske med fart over feltet....

    jeg synes de ting burde tages med i dine tanker inden du bliver alt for træt af hende... du var sikkert ikke meget anderledes dengang du selv var i den alder smiley


Kommentér på:
Er så træt af hende

Annonce